czwartek, 2 sierpnia 2018

Oceanic AA - Alu Free - Mineralny dezodorant 0% soli aluminium


Po raz kolejny postanowiłam dać szansę marce Oceanic AA, w kwestii ochrony przed potem. Czytając opis producenta, odniosłam wrażenie, że to produkt po prostu stworzony dla mnie.
Opakowanie lekkie, poręczne, można postawić na nakrętce - czyli wszystko to co lubię w opakowaniach kosmetyków tego typu.
Zapach jak dla mnie słodkawy i mdły, zero orzeźwiającego powiewu świeżości. Skuteczność praktycznie zerowa. Absolutnie nie chronił przed potem ani przed nieprzyjemnym zapachem. Żeby zachować jakąkolwiek ochronę wielokrotnie musiałam powtarzać aplikację kosmetyku.
Ubrania na szczęście nie ucierpiały w skutek jego stosowania, a ewentualne zabrudzenia bardzo szybko się sprały. Nie wywołał też żadnych podrażnień, nawet zaraz po depilacji.
Wydajność, niższa niż zazwyczaj, ze względu na wielokrotną aplikację kosmetyku w ciągu dnia. Co więcej trafiło mi się uszkodzone opakowanie i trochę kosmetyku się wylało (na szczęście).
Warto zauważyć, że producent w opisie produktu ani razu nie użył słowa "antyperspirant", lecz "dezodorant", więc nie mogę zarzucić, że jest to produkt niezgodny z opisem. A więc, następnym razem, muszę dokładnie czytać opis produktu no i wrócić do starych, sprawdzonych antyperspirantów.

Skład:
Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Steareth-2, Ceteareth-12, Stearyl Alcohol, Dimethicone, Ceteareth-20, Distearyl Ether, Octenidine HCI, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Tocopherol, Phenoxyethanol, Parfum

Ocena produktu:
Zdecydowane NIE!

Pojemność:
50 ml

Cena:
9,22

1 komentarz:

  1. Cena kusi:) Ja staram się stawiać na naturalne produkty. Sklep https://dashofglam.pl proponuje też bardzo dobre dezodoranty i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń