sobota, 4 sierpnia 2018

Ziaja - Jagody Acai - Nawilżające mydło z balsamem pod prysznic do kąpieli


Mydło trafiło do mnie jako element zestawu Ziaji - Jagody Acai, który upolowałam w aptece internetowej Gemini.
Opakowanie, poza zmienionym kolorem, nie różni się od opakowań innych kosmetyków Ziaji.
W opakowaniu znajduje się białe, kremowe mydło. Niestety mam zastrzeżenia do zapachu. Gdy wąchałam to mydło wprost z butelki, wydawał mi się bardzo przyjemny i orzeźwiający, ale gdy go zaczęłam stosować pod prysznicem okazał się być mdły.
Samo mydło raczej słabo się pieni, ale przy zastosowaniu rękawic peelingujących można uzyskać odpowiednią ilość piany. Nawilżenie skóry, o dziwo, całkiem przyzwoite. Podstawowe funkcje tj. oczyszczenie i odświeżenie skóry zostały spełnione. Obyło się też bez jakichkolwiek podrażnień.
Zapach po zastosowaniu tego mydła, utrzymywał się krótko i nie kolidował z innymi kosmetykami.
Generalnie kosmetyk OK, ale ze względu na zapach, który nie do końca mi przypadł do gustu, zapewne nie wrócę do niego. 

Skład: 
Aqua, Isopropyl Pamitate, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Dimethicone, Glyceryl Stearate, peg-100 stearate*, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Beta-Glucan, Euterpe Oleracea Friut Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate Starch, Carbomer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Dipropylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Parfum, Limonene, Linalool, Citronellol, Coumarin, Sodium Hydroxide, CI 16035 

Ocena produktu:
Taki sobie

Pojemność:
300 ml

Cena:
7,23 (cena w zestawie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz