wtorek, 25 września 2018

Oriflame - Love Nature - Kremowy żel pod prysznic z olejkiem z migdałów


Tak jak kiedyś już pisałam, jedną z moich ulubionych serii kosmetyków od Oriflame jest seria Love Nature. Przede wszystkim lubię linię tych kosmetyków za ich zapach, bardzo zbliżony do naturalnych zapachów. 
W dość poręcznym i wizualnie ładnym opakowaniu, znajduje się żel pod prysznic o nieco gęstszej konsystencji niż klasyczne żele pod prysznic. Zapach przypomina migdały, na szczęście nie jest on mdły.  
Żel dobrze się pieni, oczyszcza skórę nie wywołując podrażnień. Pomimo że producent zapewnia o właściwościach kojących i odżywczych, nie zauważyłam żadnych takich "skutków ubocznych". Spodziewałam się również (skoro w składzie jest olejek z migdałów) jakiegoś dodatkowego nawilżenia, ale niestety nie doczekałam się... Co prawda żel, nie powodował wysuszenia skóry, ale też jej nawilżał. Wydajność żelu to 3-4 tygodnie.
Spróbowałam, ale więcej się na niego nie skuszę. Jedynym powodem dlaczego kupiłam ten żel była atrakcyjna cena.

Skład: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-3, Coco-Glucoside, Glycol Distearate, Almond Oil Peg-8 Esters, Parfum, Benzophenone-4, Sodium Benzoate, Citric Acid, Dmdm Hydantoin, Linalool, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Sodium Citrate, Butylphenyl Methylpropional, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Phenoxyethanol, CI 19140, CI 16035 

Ocena produktu: 
Może być. 

Pojemność: 
250 ml 

Cena: 
5,90 (w promocji)

2 komentarze:

  1. Ja też bardzo lubię Love Nature. Zarówno ten przedstawiony przez Ciebie jak również serię aloesową. Wśród moich klientek seria cieszy się dużym zainteresowaniem. Mogę zatem polecić całą serię. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać że do serii Love Nature mam jakąś słabość... chyba to te zapachy, taka namiastka naturalności.

    OdpowiedzUsuń