niedziela, 9 września 2018

Ziaja - Jagody Acai - Tonik z kwasem hialuronowym


Przy okazji zakupów w mojej ulubionej aptece internetowej, skusiłam się na zestaw Jagody Acai, w którego skład wchodził m.in tonik do twarzy.
Tradycyjnie już, zaczynając od opakowania - bardzo wygodne w użytkowaniu. Po pierwsze atomizer dzięki któremu dozujemy dokładnie tyle kosmetyku ile potrzeba albo używamy toniku jaki odświeżającej mgiełki do twarzy. Po drugie przeźroczysta butelka, która pozwala na bieżącą kontrolę zużycia kosmetyku.
Co do skuteczności nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków jego stosowania, ale również żadnych spektakularnych efektów po jego zastosowaniu. Po prostu odświeżał skórę i przygotowywał ją do dalszych zabiegów kosmetycznych. Zapach w zależności od upodobań, raz mnie drażnił, raz był całkowicie mi obojętny a innym razem wręcz go kochałam (cóż...kobieta zmienną jest).
Wydajność kosmetyku, mega duża dzięki rozpylaczowi, w moim przypadku to ponad 3 miesiące regularnego stosowania dwa razy dziennie.
Generalnie oceniam ten produkt jako przeciętny, nie szkodliwy dla mojej cery. 

Skład:
Aqua (Water), Propylene Glycol, Glycerin, Polysorbate-20, Panthenol, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Ascorbyl Glucoside, Calcium Gluconate, Sodium Hyaluronate, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Citronellol

Ocena produktu:
Przeciętniaczek

Pojemność:
200 ml

Cena:
7,25 (cena w zestawie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz