sobota, 29 września 2018

Isana - Kremowy żel pod prysznic witaminy & jogurt


To moja pierwsza styczność z kosmetykiem wyprodukowanym specjalnie dla Rossmanna. Co prawda już jakiś czas temu kupiłam ten żel, ale swoje odczekać musiał. No i powiem szczerze to niczego dobrego się nie spodziewałam po nim.
Pierwsze co mnie urzekło w tym żelu to zapach. Piękny, owocowy, orzeźwiający... Konsystencja w sam raz, nie za gęsta, nie za rzadka, powiedziałabym nawet, że kremowa. Żel delikatnie się pieni, dobrze oczyszcza i odświeża skórę, nie podrażnia. 
Opakowanie minimalistyczne, ale za to wygodne w użytkowaniu. Wersja mini świetnie sprawdza się na wszelkiego rodzaju wyjazdach, bo zajmuje niewiele miejsca.
Podsumowując, jestem mile zaskoczona jakością tego żelu. Z pewnością sięgnę po inne żele pod prysznic z tej serii.  

Skład: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Penthanol, Yogurt, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Styrene/Acrylates Cocopolymer, Sodium Lauryl Sulfate, Tocopheryl Acetate, Sodium Lauroyl Glutamate, Sodium Lactate, Parfum, Linalool, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 15985. 

Ocena produktu: 
Bardzo dobry 

Pojemność: 
50 ml 

Cena: 
2,29

2 komentarze:

  1. Dawno już nie miałam żeli Isany, ale kiedyś bardzo je lubiłam i stale kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero niedawno odkryłam je i jestem pozytywnie zaskoczona. :)

    OdpowiedzUsuń