sobota, 1 września 2018

Kosmetyczne zużycia - DENKO 8/2018

Czas na kosmetyczne podsumowanie sierpnia. Oto co udało mi się zużyć w ostatnim miesiącu:


1. Oriflame - Happy Skin - Nawilżający balsam do ciała do skóry suchej i normalnej. Jeden z moich ulubionych balsamów do ciała, lubię do niego wracać. 💛
2. Organic Shop - Blue Lagoon - Odżywka wzmacniająca do włosów algi i glinka. Odkrycie roku to nie jest, raczej przeciętniaczek. No i zapach jakiś chwastów - pewnie to te algi...💚
3. Fratti - Moc Szungitu -Szampon przeciwłupieżowy z karelskim dziegciem brzozowymym. Średniaczek o charakterystycznym zapachu dziegciu.💚
4. Natura Vita - Organic Lavender - Uspokajająca pianka do mycia twarzy. Bardzo delikatny kosmetyk do oczyszczania twarzy.💛 RECENZJA 
5. Ziaja - Jagody Acai - Tonik z kwasem hialuronowym. Przyjemny w użytkowaniu kosmetyk o miłym zapachu. Działanie przeciętne.💚
6. Oriflame - Love Nature - Olejek do ciała i włosów z awokado - Używałam tylko do włosów i skóry głowy. Bez większych zastrzeżeń. 💚


7. Oriflame - Discover Miami Spirit - Żel pod prysznic. Pomimo przyjemnego zapachu nie kupię ponownie. 💜 RECENZJA
8.  Ziaja - Ochronny krem do rąk z ekstraktem z bawełny. Słabe działanie, chemiczny zapach... zdecydowanie nie dla mnie. 💜 RECENZJA
9. Avon - Foot Works - Wygładzająca maska lawendowa do stóp. Praktycznie zerowe efekty po zastosowaniu.💜 RECENZJA
10. Cosnature Detox - Krem na dzień z zieloną herbatą. Bardzo dobry krem na dzień o świetnym składzie. 💛 RECENZJA
11.Bania Agafii -Regeneracyjna ekspres maska do włosów. Bardzo dobra, treściwa maska do włosów o naprawdę ekspresowym działaniu. 💛
12. Oriflame - Love Nature - Nawilżający krem do twarzy na noc z dziką różą. Niewłaściwy kosmetyk dla mojej cery. 💜


Legenda: 
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

1 komentarz:

  1. Znam tonik ziaji, który lubię i w sumie często ogólnie je kupuję zmieniając jedynie wersje zapachowe :) Maskę Banii też miałam - niby przyjemna, ale wolę kosmetyki o większej pojemności.

    OdpowiedzUsuń