sobota, 15 września 2018

Ziaja - Krem łagodzący 10% D-panthenolu dla dzieci i dorosłych


W krem zaopatrzyłam się z powodu nadmiernej ekspozycji na słońce (lub jak kto woli zjarało mnie na czerwono).
Opakowanie kremu ma swoje plusy i minusy. Do plusów można zaliczyć na pewno możliwość postawienia na nakrętce, dokładne domykanie. To co mi przeszkadza w tym opakowaniu to napewno twarde opakowanie i trudności z wydobyciem kosmetyku gdy jest już na wyczerpaniu.
Krem ma kremowo-żelową konsystencję, dzięki czemu łatwo rozprowadza się po skórze, pozostawiając lekki film ochronny (na szczęście nie klejący). Zapach nieco chemiczny, ale niezbyt drażniący.
Po mojej przygodzie słonecznej, krem przyniósł mi ogromną ulgę. Właściwie już po kilku minutach od nałożenia odczułam niesamowitą ulgę. I za każdym razem, gdy czułam taką potrzebę nakładałam kolejną warstwę kosmetyku, aż do ustąpienia objawów. Poza tym kremu używałam na nogi po goleniu oraz na każde partie ciała, które potrzebowały extra nawilżenia czy złagodzenia podrażnień. W tym wypadku nie oceniam wydajności kremu, bo stosowałam go tylko do zadań specjalnych. We wszystkich tych zadaniach, krem spisywał się bardzo dobrze.

Skład:
Aqua, Panthenol, Isopropyl Myristate, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Lanolin, Stearyl Alcohol, Sodium Polyacrylate, DMDM Hydantoin, Methyhylparaben, Ethylparaben
 
Ocena produktu:
Dobrze się spisał, do zadań specjalnych.

Pojemność:
60 ml

Cena:
5,49

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz