sobota, 23 marca 2019

Rossmann - Facelle Intim Sensitive - Płyn do higieny intymnej


Po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na temat tego płynu do higieny intymnej, postanowiłam go przetestować na własne skórze.
Przyzwyczaiłam się do płynów, które mają pompkę, więc używanie takiego bez pompki było dla mnie katorgą. Albo go nabrałam za dużo (w większości przypadków) albo gdzieś się rozlało... Jedyny plus to taki, że można postawić opakowanie na nakrętce...
Konsystencja żelowa, nie za gęsta nie za rzadka, taka w sam raz. Zapach delikatny, subtelny o lekkich nutach rumianku. 
Płyn dość dobrze się pieni, oczyszcza i odświeża. Niestety w miejscach gdzie skóra była przesuszona, wywoływał u mnie mocne pieczenie. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się aby płyn powodował u mnie takie reakcje!
Niestety, nie powrócę do tego płynu, ani nie skuszę się na żaden inny z tej serii. Obecnie używam innego płynu do higieny intymnej, problem z przesuszoną skórą mam nadal, ale nie wywołuje on takich reakcji.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Glycerin, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sorbitol, Urea, Propylene Glycoc, Allantoin, C12-15 Alkyl Lactate, Parfum, Serine, Sodium Lactate, Butlene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Persea Gratissima Fruit Extract, Ethoxydiglycol, Bisabolol, Potassium Sorbate, Citric Acid.

Opinia o produkcie:
Nie dla mnie

Pojemność:
300 ml

Cena:
5,29

5 komentarzy:

  1. Miałam aloesową wersję tego płynu, a potem też ten z pompką z Awokado i oba lubiłam. Nie miałam kłopotu z podrażnieniami, a często były one w przypadku używania tych płynów złagodzone, ale jak widać każda z nas jest inna w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam inny wariant i niesamowicie mnie uczulił. Długo się potem z tego leczyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przestałam używać produktów do higieny intymnej - nie ma takiej potrzeby! Za to wiem, że wiele dziewczyn poleca te z Facelle do mycia włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że takie przykrości spowodował ;/

    OdpowiedzUsuń