niedziela, 31 marca 2019

Haul kosmetyczny czyli co nowego w marcu


No to czas na zaprezentowanie kosmetycznych nowości marca.


W Rossmannie nabyłam niewiele, bo tylko dwie rzeczy:
1. Dax Cosmetics - Perfecta SPA - Zabieg regenerujący domowy manicure - Peeling + maska-serum do rąk,
2. Rexona -  Antyperspirant,
Totalnie zignorowałam promocję 2 + 2 i w sumie się cieszę, bo  mam spory zapas kosmetyków do włosów.


Początkiem miesiąca dotarł do mnie mój pierwszy ShinyBox  - Randka w ciemno. Znajdowało się w nim 7 produktów, które prezentowałam dokładnie tutaj ale ostatecznie zdecydowałam, że zużyję 3 z nich. 
3. Naturativ - Masło do ciała
4. Mask Me Amore - Maseczka w płachcie Before Party
5.Selfie Project - Płatki na nos
Zostawiłam sobie jeszcze Loffme - płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku, resztę rozdałam.


Z okazji Dnia Kobiet Lawendowa Szafa, miała ciekawą promocję, aż żal było nie skorzystać.. no i takim sposobem trafiło do mnie:
6. Organic Kitchen - Żel do higieny intymnej,
7. Sylveco - Aloesove - Żel regenerujący
8. LoveEcOil - Bio olejek - Wypełniacz porowatych i uszkodzonych włosów (jestem w trakcie dziewięciotygodniowej kuracji tym olejkiem)



 9. Eco Laboratorie - Tonik do skóry tłustej i problematycznej, głęboko oczyszczający.

10. Le Cafe de Beaute - Nawilżający krem-żel pod prysznic truskawka z wanilią
11. Vis Plantis - Żel pod prysznic żurawina + malina moroszka 


12. Le Cafe de Beaute - Skrub do twarzy
13. Sylveco - Vianek - Łagodzący peeling do skóry głowy



W Hebe z okazji promocji 2+1 za grosz kupiłam:
14. Ziaja - Liście Zielonej Oliwki - Dwufazowy płyn do demakijażu
15. Ziaja - Ulga do skóry wrażliwej - Peeling enzymatyczny
Trzeci kosmetyk z tej promocji nie był dla mnie dlatego go nie pokazuje.

No cóż...skończyło się jak zwykle...

2 komentarze:

  1. Bardzo mnie ciekawi ten tonik eo laboratorie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak średnio lubię się z Ziają ;) Podobają mi się zakupy z lawendowej szafy

    OdpowiedzUsuń