niedziela, 3 marca 2019

Ziaja - Kozie mleko - Duo-saszetka peeling + maska do rąk


No i przyszedł czas na recenzję drugiej duo-saszetki od Ziaji, którą kupiłam w aptece internetowej Gemini. Choć jak później się okazało, po wizycie w sklepie Ziaja dla Ciebie, to przepłaciłam (stacjonarnie kosztuje 2,40).
Tym razem nie mamy dwóch różnokolorowych saszetek, tylko dwie białe, więc trzeba się wczytać, który produkt należy zastosować pierwszy (swoją drogą można na opakowaniu dodać 1, 2 - przyda się dla roztargnionych). Same saszetki są dość spore i trzeba trochę się namęczyć aby wycisnąć kosmetyk, gdyby były mniejsze byłoby to o wiele łatwiejsze.
Peeling to coś w stylu kremu z dużą ilością drobinek. Biała masa wydobyta z saszetki zmienia się po kilku minutach masowania w olejową substancję z mnóstwem drobinek. Ziarenka peelingu są raczej ostre (ale nie jakoś przesadnie), dzięki czemu dobrze usuwa martwy naskórek. Dłonie po zastosowaniu peelingu są gładkie i miłe w dotyku. Peeling fajnie pobudza  krążenie. Po zastosowaniu peelingu nie nakładałam maski od razu, tylko odczekałam kilka godzin.
Maska ma bardzo gęstą konsystencję. Pod wpływem ciepłoty dłoni staje się nieco rzadsza, dzięki czemu z łatwością rozprowadza się po dłoniach. Ta wersja maski, w przeciwieństwie do wersji oliwkowej cały czas pozostawała biała, nie zamieniając się w oleistą masę. Tym razem, mając jeszcze trochę maski na dłoniach założyłam bawełniane rękawiczki. Niestety resztki maski wchłonęły nadmiar maski i było po zabawie.
Działanie tej duo saszetki było trochę słabsze od wersji oliwkowej (być może wina tych nieszczęsnych rękawiczek). Niestety zapach koziego mleka w kosmetykach Ziaji jest dla mnie drażniący, chociaż w przypadku tego zestawu nie dawał mi się szczególnie we znaki.
Jeśli miałabym wystawić ocenę temu produktowi to byłoby to minus cztery. Z ciekawości można przetestować. 

Skład peelingu:
Aqua, Polylactic Acid, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Dimethicone, Propylene Glycol, Panthenol, Sodium Polyarcylate, Tocopheryl Acetate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Squalane, Goat Milk Extract, Retinyl Palmitate, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Butylphenyl Mathylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal.

Skład maski:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Panthenol, Canola Oil, Steareth-2,Citrus Unshiu Peel Extract, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Ethyl Linolenate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Lactobacillus/Milk Solids/Glycine Soja Oil Ferment, Cyclodextrin, Propylene Glycol, Goat Milk Extract, Sodium Polyacrylate, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum,
Linalool, Butylphenyl Methylpropional,Citronellol, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Eugenol, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl, Ionone, Coumarin, Limonene

Ocena produktu:
Dobry

Pojemność:
2 x 7 ml

Cena:
3,89

3 komentarze:

  1. Nie miałam takiego zabiegu nigdy. Zresztą niewiele kosmetyków Ziai się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam z tego zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  3. parafina fajnie działa, ale tylko na chwilę :<

    OdpowiedzUsuń