sobota, 9 marca 2019

Floris - Sól bocheńska do kąpieli - Lawenda


Sole do kąpieli stosuję rzadko, tą kupiłam bardziej z myślą o używaniu jej do kąpieli stóp niż do ciała. I rzeczywiście początkowo służyła mi tylko to stóp, później zaczęłam ją stosować podczas kąpieli w wannie.


Sól znajduje się w poręcznym plastikowym opakowaniu z nakrętką. Większych problemów ze strony opakowania nie miałam. Sól wysypuję bezpośrednio do wanny gdy nalewam wodę. Zaczyna się tworzyć piana a woda nabiera fioletowawego koloru. Sama sól ma drobne kryształki, które dość szybko się rozpuszczają. Co więcej, woda po dodaniu soli staje się taka jakby śliska.
Po kąpieli skóra jest miła w dotyku, odświeżona, gładka. Nie wystąpiły żadne podrażnienia, przesuszenia czy inne tego typu historie.
Zapach to połączenie zapachu lawendy z solą. Jest przyjemny ale jakiegoś spektakularnego relaksu nie osiągnęłam.Kąpiel była po prostu miła.
Producent zaleca zużycie połowy opakowania na jedną kąpiel (300 g na 100 l), jednak to dla mnie za dużo. Zazwyczaj do jednorazowej kąpieli zużywam znacznie mniej soli i jest to dla mnie wystarczające.
Nie jest to może produkt z górnej półki ale jest całkiem fajnym umilaczem kąpieli. Chętnie skuszę się na inne wersje zapachowe. Może po dłuższym stosowaniu zauważę jakieś inne zalety tej soli...

Skład:
Sodium Chloride, Water, Sodium Laureth Sulfate, Soluble Collagen, Fragrance, Calcium Chloride, Magnesium Chloride, Magnesium Bromide, Sodium Iodine, Potasium Chloride, Potasium Iodide, +/- [Cl 14720, Cl 16255, Cl 19140, Cl42090, Cl 47005

Ocena produktu:
Dobry

Pojemność:
600 g

Cena:
4,99

3 komentarze:

  1. Żałuję że nie mam wanny, chętnie bym brała kąpiele z sola. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie umilacze :) Nie znam tej soli akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sole, ale akurat nie wybieram lawendowych wariantów :)

    OdpowiedzUsuń