czwartek, 5 marca 2020

Amazon Keratin - Szampon do włosów

Amazon Keratin - Szampon do włosów

Końcem listopada poddałam się zabiegowi keratynowego prostowania włosów i aby podtrzymać efekt, polecono mi zakup szamponu podtrzymującego ten efekt.
Szampon zamknięty był w pokaźnych rozmiarów butelce, o trochę dziwnej pojemności - 473 ml. Nakrętka typu disk-top umożliwiała precyzyjne odmierzanie kosmetyku, nie przeszkadzała w jego wydobywaniu, aż do samego końca.
Szampon miał bardzo gęstą konsystencję, kremowo - żelową. Całkiem przyzwoicie się pienił i oczyszczał włosy. Niewielka jego ilość wystarczała na porządne oczyszczenie włosów. Był bardzo wydajny, opakowanie wystarczyło mi na ponad trzy miesiące stosowania.
Jak już wspomniałam, szampon dobrze oczyszczał włosy, ale po umyciu były one dość szorstkie i poplątane. Konieczne było użycie odżywki lub maski. W mojej ocenie, rzeczywiście przedłużał efekt keratynowego prostowania włosów. Jedynym minusem (ale dość znaczącym) był fakt, iż bardzo mocno podrażniał oczy. Żaden inny szampon, nie wywoływał u mnie, aż takiej reakcji. 
Planuję ponownie poddać się zabiegowi keratynowego prostowaniu, ale raczej się na niego nie zdecyduję się ponownie. Dlaczego? Przede wszystkim, na podrażnienie oczu jakie u mnie wywoływał. Poza tym, na rynku jest sporo delikatnych szamponów, o ładnym składzie, które również sprawdzą się po takim zabiegu.

Skład:
Deionized Water, Sodlilim Cococyl Isethionate, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Sodlilim Cococyl Gllitamate Cocomide Mea, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Peg-150 Pentaerythrityltetraster Ate, Ethylene Glycol Monostearate, Sodilim Pca, Sodilim Lactate, Arginine, Aspartic Acid, PCA, Glycine, Alanine, Serine, Valine Proline, Threonine, Isolelicine, Histidine, Phenylalanine, Fragance, Panthenol Polyqliartenium-7,hydroxypropyl Gljar Polyquaternilim-10, Capryryl Glycol Methylisothiazolinone, Disodilim Edta Citric Acid

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
473 ml

Cena:
60 zł 

2 komentarze: