sobota, 13 czerwca 2020

Bielenda - Skin Clinic Profesional - Aktywne serum rozjaśniające ANTI-AGE dzień/ noc




Ostatnimi czasy wzbogaciłam moją pielęgnację o wszelkiego rodzaju sera. Stało się to moim rytuałem, dlatego często po nie sięgam, w zależności od potrzeb mojej skóry. Po to konkretnie serum sięgnęłam aby sprawdzić jak poradzi sobie z przebarwieniami, które ostatnio pojawiły się na mojej twarzy.
Serum zamknięte było w szklanej, przeźroczystej buteleczce z pipetką. W przypadku tego serum, przeźroczysta buteleczka to nie najlepszy pomysł, bo aby zachować właściwości produktu, nie należy narażać go na działanie promieni słonecznych. Zatem przez cały czas stosowania serum musiałam trzymać bo w kartonowym opakowaniu. Pipetka, była bardzo długa, a po mimo tego, pod koniec opakowania, nie dało się wydobyć produktu do końca.
Serum miało konsystencję żelową, trochę jakby "śliską". Po nałożeniu i wchłonięciu, na skórze pozostawał delikatny ale wyczuwalny film, który był nieco lepki.
Miałam kilka podejść do tego serum. Przy pierwszym podejściu do tego serum, moja skóra zareagowała szorstkością i dość mocnym łuszczeniem. Trochę mnie to przeraziło więc odstawiłam kosmetyk. Po jakimś czasie znów zaczęłam go stosować, głownie na noc. Niby nic się nie działo, dlatego zaczęłam go stosować również na dzień. Niestety, przy tak częstym stosowaniu, moja twarz była po prostu cała czerwona, dlatego po raz kolejny zrobiłam sobie przerwę. Podejście numer trzy, polegało na używaniu serum tylko na noc, pod krem nocny. Taka forma była dla mnie najlepsza.
Efekty po zastosowaniu były nie wielkie. Po zużyciu całego opakowania zauważyłam bardzo delikatne rozjaśnienie przebarwień. Żadnego efektu wow nie było.
W moim odczuciu, serum było dla mnie, za mocne, przez co nie mogłam go stosować regularnie. Może, gdybym go stosowała codziennie, minimum raz dziennie efekty byłyby lepsze.

Skład:
Aqua (Water), Gluconolactone, Niacinamide, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Betaine, Sodium Lactate, Citric Acid, Disodium Phosphate, Hydroxyethylcellulose, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Citral, Limonene, Linalool

Ocena produktu:
Bez szału

Pojemność:
30 ml

Cena:
28,49

4 komentarze:

  1. Tego nie miałam, ale uwielbiam z tej serii wersję z kwasem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałam wersji z kwasem migdałowym... trochę się boję kwasów...

      Usuń
  2. Tej nie miałam wersji, ale słyszałam średnie opinie. Natomiast miałam z kwasem migdałowym i to mój wielki hit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślę o wersji z kwasem migdałowym chociaż trochę się jej obawiam...

      Usuń