środa, 17 czerwca 2020

Rossmann - Alterra - Szampon nawilżający bio-owoc granatu i bio-aloes


Rossmann - Alterra - Szampon nawilżający bio-owoc granatu i bio-aloes

Szampon kupiłam po wielu pozytywnych opiniach, które przeczytałam w internetach. Podobno miał mieć też dość fajny skład, co do końca przekonało mnie do zakupu.
Szampon zamknięty był w plastikowym opakowaniu, które w 95% mogło być poddane recyklingowi. Opakowanie sprawowało się bez zarzutu od samego początku, aż do końca.
Konsystencja szamponu była dość gęsta, żelowa. Zapach bardzo przyjemny i rzeczywiście przypominał zapach owocu granatu. Szampon był przeźroczysty, nie pienił się aż tak mocno jak typowe szampony drogeryjne, ale po mimo to używało się go komfortowo.
Szampon dobrze oczyszczał włosy, chociaż je trochę plątał (odżywka rozwiązywała problem). Co do właściwości nawilżających, to raczej nie zauważyłam jakiś szczególnych właściwości nawilżających.
Generalnie szampon był bardzo przyjemny w użytkowaniu. Bardzo zaskoczył mnie fakt, że w tak przystępnej cenie, można nabyć tak dobry kosmetyk!

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Lauroyl Sarcosine, Punica Granatum Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Acacia Fernesiana Flower Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Alcohol, Levulinic Acid, Parfum, Linalool**, Limonene, Geraniol, Citronellol, Citral

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
200 ml

Cena:
7,99

2 komentarze: