piątek, 19 czerwca 2020

Joanna - Sensual - Plastry do depilacji ciała do skóry suchej



Joanna - Sensual - Plastry do depilacji ciała do skóry suchej

Plastrów do depilacji używam od zawsze. I od wielu lat wiernie trwam przy marce Joanna Sensual. I po raz kolejny sięgnęłam po te plastry, chociaż po ostatnim razie byłam zrażona...
Zaskoczenia nie będzie, gdy napiszę, że plastry znajdowały się w tekturowym opakowaniu, w którym ukryte było sześć podwójnych plastrów oraz tubka z oliwką do usuwania wosku.
Tym razem przy rozdzielaniu plastrów, wosk rozkładał się równomiernie po obu stronach. Nie trzeba było go jakoś szczególnie rozgrzewać, bo był od razu gotowy do użycia. Porównując do poprzednich wersji, miałam wrażenie, że było go jakby trochę więcej. Usuwanie włosków, tym razem nie sprawiało większych problemów i szło dość sprawnie.
Tak jak zawsze po takim zabiegu,wystąpiło u mnie podrażnienie. A z uwagi, że plastry stosowałam głównie na twarz (przecinając je na mniejsze kawałeczki) pojawiła się niewielka wysypka. Niestety kilka dni zajęło mi pozbycie się tego problemu.
Standardowo, zabieg na twarzy musiałam powtarzać co najmniej raz na dwa tygodnie. Efekty na rękach są znacznie lepsze, bo zapewniają mi komfort na kilka miesięcy.
Ta wersja była znacznie lepsza od swojej poprzedniczki, o której pisałam tutaj. Oczywiście znów planuję kupić plastry z Joanny, ale inną wersję.

Skład:
Plastry:
Hydrogenated Polydicydopentadiene, Paraffinum Liquidum, Cera Microcristallina, Citrus Grandis Fruit Extract, Bambusa Arundinacea Stern Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, PEG-8 Dioleate, Parfum, Cl 77891, Cl 42090, Cl 47000.
Oliwka:
Paraffinum Liquidum, Chamomilla Recutita Flower Extract, Parfum

Ocena produktu:
Całkiem fajne!

Pojemność:
12 szt plastrów
10 ml oliwka

Cena:
9,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz