środa, 3 czerwca 2020

SVR - Spirial Deo Duche - Żel pod prysznic


SVR - Spirial Deo Duche - Żel pod prysznic

Żel (znów) trafił do mnie dzięki pudełku z doz.pl. A, że ostatnimi czasy z uporem maniaka zmniejszałam swoje zapasy kosmetyczne, to i na niego przyszła pora.
Żel miał bardzo przyjemny, orzeźwiający zapach. Konsystencja niczym się nie wyróżniała, była po prostu żelowa. Tworzył dużą ilość, otulającej piany.
To co należy podkreślić, to fakt, że ten żel naprawdę działał antyperspiracyjne. Zdecydowanie zauważyłam redukcję potliwości na całym ciele. Mimo tak skutecznego działania, nie zauważyłam przesuszenia ani podrażnienia skóry.
Był też bardzo wydajny, miniaturka (55 ml) wystarczyła na ok. 10 użyć.
Działaniem tego żelu jestem po prostu zachwycona! Świetnie sprawdziłby się latem, więc zapewne po niego wkrótce sięgnę (nawet po mimo niezbyt naturalnego składu).

Skład:
Aqua (purified water), Sodium Laureth Sulfate, Coco-Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfume (fragrance), PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Dimethyl Phenylpropanol, Heptyl Glucoside, Lactococcus Ferment Extract, Tocopherol, 1,2-Hexanediol, Ethylhexylglycerin, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Pentylene Glycol, Propanediol

Ocena produktu:
Bardzo dobry!

Pojemność:
200 ml (pełnowymiarowe opakowanie)

Cena:
30,99 (pełnowymiarowe opakowanie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz