poniedziałek, 15 czerwca 2020

Rossmann - Altapharma - Płyn do relaksującej kąpieli Lawenda


Rossmann - Altapharma - Płyn do relaksującej kąpieli Lawenda


Po tym jak zachwyciły mnie sole do kąpieli Altapharma z Rossmanna, postanowiłam przetestować inne umilacze kąpieli. Dlatego z wielką ciekawością sięgnęłam po lawendowy płyn do kąpieli z tej serii.
Płyn zamknięty był w szklanej butelce (co zapewne ucieszy fanów ekologicznych rozwiązań) z nakrętką. Ze strony opakowania nie było żadnych problemów z wydobywaniem kosmetyku.
Płyn miał ciemnofioletowy kolor, nie był ani gęsty ani rzadki, taki w sam raz. Pachniał lawendą chociaż raczej syntetyczną. Przypominał mi zapach jakiegoś dawnego kosmetyku (chyba szamponu).
Dość mocno się pienił, barwił wodę na fioletowo. Nie zauważyłam, żeby w jakiś szczególny sposób działał na moją skórę (na szczęście nie przesuszał jej).
I chociaż płyn spełnił swoją podstawową funkcję: mył, bez przesuszania skóry to większych zasług mu nie mogę przypisać. Dodatkowo zapach, po mimo, że lawendowy, nie zachwycił mnie. Zapewne nie sięgnę po niego ponownie.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, PEG-30 Glyceryl Cocoate, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Lavandula Angustifolia Herb Oil, Lavandula Hybrida Grosso Herb Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Thymus Vulgaris Oil, Artemisia Vulgaris Herb Oil, Pogostemon Cabin Leaf Oil, Anthemis Nobilis Flower Oil, Citrus Aurantium Amara Flower Extract, Rosa Damascena Flower Oil, Sodium Cocoamphoacetate, Glyceryl Oleate, Coco-Glucoside, Hydroxy-Propyl Guar Hydroxypropyltri-Monium Chloride, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, Toco-Pherol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Sodium Hydrohide, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Citric Acid, Linalool, Limonene, Benzyl Benzoate, CI 16185, CI 42090

Ocena produktu:
Bez szału...

Pojemność:
250ml

Cena:
10,99

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię zapach lawendy w kosmetykach :)
    Będę pamiętała o tym płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawendę uwielbiam, ale płynów takich nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio mam prawie wszystkie kosmetyki z lawendą :D

      Usuń
  3. A już myślałam, że poznam jakiś ciekawy produkt, o który będę chciała od razu lecieć. Szkoda, że okazał się być przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio używałam i jak najbardziej sięgnę po ten kosmetyk jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń