piątek, 5 czerwca 2020

Dove - Nutritive Solutions - Szampon intensywnie regenerujący




Dla odmiany, szampon ten nie trafił do mnie dzięki pudełku doz.pl, ale wprost z Biedronki (akurat była promocja).
Był to typowy, drogeryjny szampon, o białym kolorze. Konsystencja kremowa, nie za rzadka. Zapach przyjemny, typowy dla kosmetyków Dove.
Szampon używałam z przerwami. Mniej więcej w połowie opakowania, miałam robione keratynowe prostowanie włosów, dlatego musiałam z niego zrezygnować na jakiś czas. Gdy skończyłam specjalisyczne kosmetyki po keratynowym prostowaniu oraz wszystkie inne delkiatne szampony, postanowiłam go dokończyć. Dopóki stosowałam delikatne szampony, moje włosy były w fajnej kondycji. Gdy zaczęłam stosować Dove, efekt zabiegu keratynowego prostowania, bardzo szybko zanikał, włosy stawały się z każdym myciem bardziej spuszone i trudniej się układały.
Owszem, szampon robił to co powinien - mył włosy a przy tym dobrze się pienił i oczyszczał włosy, ale to w jakim stanie pozostawiał moje włosy było "niewybaczalne". Może kiedyś byłabym z niego zadowolona, obecnie nie odpowiada moim potrzebom. Zdecydowanie stawiam na delikatne szampony o dobrym składzie. Po ten raczej nie sięgnę ponownie.
 
Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Acrylates/Beheneth-25 Methacrylate Copolymer, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Cocamide MEA, Dimethicone, Dimethiconol, Dimethyl Palmitamine, Disodium EDTA, Gluconolactone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Laureth-23, Laureth-4, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Mica, Parfum, PEG-4, PEG-45M, Poloxamer 407, PPG-12, Silica, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Sulfate, Styrene/Acrylates Copolymer, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, TEA-Sulfate, Trehalose, Trideceth-12, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77891.

Ocena produktu:
Nie dal mnie

Pojemność:
400 ml

Cena:
12,99

2 komentarze:

  1. Jak dotąd nie byłam zadowolona z produktów do włosów Dove. Lepsze są dla mnie te do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w ogóle to po Dove sięgam tylko od czasu do czasu...

      Usuń