czwartek, 25 czerwca 2020

Neutrogena - Skoncentrowany, bezzapachowy krem do rąk


Neutrogena - Skoncentrowany, bezzapachowy krem do rąk

Krem, już jakiś czas temu w kupiłam Rossmannie. Nabyłam go przed zimą, aby chronić moje dłonie przed nadmiernym wysuszeniem. Stosowałam go tak od czasu do czasu, gdy sobie przypomniałam, że go mam.
Opakowanie kremu było dość niewielkie i niepozorne. Tubka miała bardzo mały otworek, przez który wydobywało się kosmetyk. Miało to w sumie sens, bo krem był bardzo skoncentrowany (ale o tym w dalszej części). W opakowaniu denerwowały mnie ostre brzegi na zgrzewie, ponieważ łatwo było się nimi zadrapać.
Tak jak wspomniałam, krem miał bardzo gęstą i treściwą konsystencję. Zapach (tak jak zresztą wskazuje opis) był niewyczuwalny.
Po wydobyciu z opakowania, krem należało przez chwilę wmasowywać w dłonie (ze względu na konsystencję). Na dłoniach pozostawał lekki film, ale nie był on ani tłusty ani klejący. Po nałożeniu wydawać by się mogło, że krem niczego nadzwyczajnego nie robi, bo jakoś natychmiastowo nie poprawiał wyglądu dłoni. I tak właśnie, przez długi czas myślałam o tym kremie, dopóki nie zaczęłam się zmagać z mocno przesuszonymi dłońmi. Zaczęłam, go stosować regularnie, na noc... To co zrobił z moimi dłońmi to totalny odlot! Wręcz mogę stwierdzić, że je uratował. Z każdym dniem, rano widziałam ogromną poprawę. Zniknęły przesuszenia, szorstkość i zaczerwieniona skóra.
Dodam, że krem jest mega wydajny, na jedną aplikację, potrzeba go bardzo niewiele.
Mały i trochę niepozorny krem, o którym zapewne większość słyszała, zrobił na moich dłoniach niesamowitą "robotę". Warto do niego wrócić, zwłaszcza teraz w dobie koronawirusa, gdy prawie wszyscy zmagamy się z suchymi dłońmi.

Skład:
Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Cetearyl Sulfate, Diauryl Thiodipropionate, Sodium Sulfate, Methylparaben, Propylparaben

Ocena produktu:
Świetny!

Pojemność:
50 ml

Cena:
10,59

10 komentarzy:

  1. Może się skuszę jak zużyję mój kremik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę markę. Krem do rąk i balsamy sprawdzają się u mnie znakomicie. Zwłaszcza zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię tą markę, ma dobre nawilżacze :)

      Usuń
  3. Teraz bez kremów do rąk ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, aktualnie wykończyłam wszystkie kremy jakie miałam może skuszę się właśnie na ten. :)

    OdpowiedzUsuń