piątek, 19 lutego 2021

Biotebal Men - Serum przeciw wypadaniu włosów

Biotebal Men - Serum przeciw wypadaniu włosów

Z założenia było to serum do włosów dla mężczyzn, ale że trafiło do mnie jako gratis, to postanowiłam je wykorzystać.

Serum zamknięte było w plastikowej butelce z atomizerem, co znacznie ułatwiało aplikację kosmetyku. Atomizer rozpylał serum w sposób punktowy, więc należało je dodatkowo równomiernie wmasować w skórę.

W zapachu serum wyczuwalny był alkohol (zresztą w składzie zajmował on już drugie miejsce) i zioła. Po nałożeniu początkowo wyczuwalne było chłodzenie a następnie rozgrzanie skóry, co w efekcie dawało całkiem przyjemne uczucie lekkości.

Po zużyciu całego opakowania, zauważyłam niewielkie zmniejszenie wypadania włosów.

Serum nie powaliło mnie na kolana, ale też nie było złe, bo przecież zauważyłam jakieś efekty, po jego zastosowaniu. Zdecydowanie muszę wprowadzić ten typ kosmetyku, do mojej rutyny pielęgnacyjnej.

Skład:
Aqua, Alcohol Denat., Propylene Glycol, Glycerin, Caffeine, Panthenol, Biotin, Diaminopyrimidine Oxide, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Arginine, Acetyl Tyrosine, Arctium Majus Root Extract, Panax Ginseng Root Extract, Hydrolyzed Soy Protein, Calcium Panthotenate, Polyquaternium-10, Zinc Gluconate, Niacinamide, Ornithine HCL, Citrulline, Glucosamine HCL, Menthol, Mentha Piperita Leaf Oil, PEG-12 Dimethicone, Hydroxyethylcellulose, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor ZOil, Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Nitrate, Phenoxyethanol, Disodium Succinate

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
100 ml

Cena:
26,59

9 komentarzy:

  1. o dawno nie używałam żadnych wcierek :D:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o widzę że nie taki drogi ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się bał przesuszenia ::(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tego serum, ale skoro efekt nie powala na kolana to raczej nie skuszę się na jego zakup.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zużyłam bo miałam gratis, w innych okolicznościach pewnie bym po niego nie sięgnęła :)

      Usuń
  5. Myślę, że potrzeba dłuższych kuracji przy tego typu produktach, żeby efekty były bardziej widoczne.

    OdpowiedzUsuń