poniedziałek, 1 lutego 2021

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2021

 Czas na pierwsze denko roku 2021. Oto co udało mi się zużyć w styczniu:

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2021

 Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2021


1. Nivea - Q10 - Ujędrniający balsam do ciała. Efektu ujędrniającego nie zauważyłam. Zapach nie do końca mi odpowiadał. Zużyłam, ale raczej do niego nie wrócę. 💚 RECENZJA

2. Sylveco - Nagietkowa pianka myjąca do twarzy. Bardzo przyjemna w codziennym użytkowaniu pianka. Łagodziła podrażnienia, niwelowała zaczerwienienia.💛 RECENZJA

3. Sylveco - Vianek - Regenerująca pomadka ochronna. Łatwo się porozprowadzała na ustach, długotrwale nawilżała i chroniła usta. 💛 RECENZJA

4. Eco Laboratorie - Skin Tenderness - Olejek pod prysznic Japanese Sakura. Przyjemnie pachniał, lekko nawilżał skórę. 💚💛 RECENZJA

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2021
 

5. Secret - Rosewater Scent - Antyperspirant w sztyfcie. Skutecznie chronił przed potem, pachniał delikatnie kwiatowo (ale nie mdło). 💛 RECENZJA

6. Sylveco - Vianek - Odżywczo - wygładzający peeling do ciała. Pachniał przyjemnie otulająco. Dobrze złuszczał naskórek, pozostawiając skórę nawilżającą. 💛 RECENZJA

7. Sylveco - Lniana maska do włosów. Należało ją używać z rozwagą, bo lubiła puszyć włosy. Bardzo wydajna. 💚💛 RECENZJA

8. Sylveco - Vianek - Nawilżający żel do higieny intymnej. Konsystencja trochę wodnista, ale żel był bardzo delikatny w działaniu. Pachniał mniszkiem lekarskim. 💚💛 RECENZJA

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2021

9.Sylveco - Vianek - Łagodząca maseczka do cery podrażnionej z glinką białą i olejem kokosowym. Bardzo przyjemna maseczka, łagodzi podrażnienia, wycisza zaczerwienienia. Z przyjemnością po nią sięgnęłam po raz kolejny. 💛 RECENZJA

10. Ziaja - Miód Manuka - Przeciwtrądzikowa maseczka do twarzy do skóry tłustej i mieszanej Totalny przeciętniaczek, w sam raz do wypróbowania na raz. 💜 RECENZJA 

11. Ziaja - Miód Tapioka - Wygładzająca maseczka do skóry suchej i wrażliwej. Kolejny przeciętniaczek od Ziai. Nie zrobiła nic spektakularnego na mojej twarzy. 💜 RECENZJA

 12. Rossmann - Isana Q10 - Przeciwzmarszczkowe kapsułki pielęgnacyjne z kompleksem Anty-age. Zawartość kapsułek była bardzo treściwa. Działania anty-aging nie zauważyłam, ale były ciekawym uzupełnieniem pielęgnacji. 💚 RECENZJA


W styczniu zużyłam łącznie 13 sztuk kosmetyków (zużyłam dwa opakowania maseczki Ziai Miód tapioka).

9 komentarzy:

  1. Kojarzę balsam Nivea, maseczkę Vianek i ampułki z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Vianka maskę - faaajna, chociaż dla mnie najgorsza z całej 4 :D Deo czeka u mnie na użycie, a pomadki teraz używam i też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych produktów, bardzo kuszą mnie kosmetyki z Vianka ;)

    OdpowiedzUsuń