środa, 17 lutego 2021

Oriflame - Swedish SPA - Maseczka do rąk Soft Tide


Oriflame - Swedish SPA - Maseczka do rąk Soft Tide

 
Seria Swedish SPA jest jedną z moich ulubionych w Oriflame. O ile poprzednie wersje tej serii były mi dobrze znane, to obecna odsłona, wciąż jest mi nieznana. Pierwszym kosmetykiem, który udało mi się przetestować, była maska do dłoni.
Opakowanie – miękka tubka zamykana na klik, stawiana na nakrętce. Standardowo opakowanie rozcięłam, aby wydobyć kosmetyk do samego końca.
Konsystencja była bardzo gęsta i treściwa, o lekko niebieskawym kolorze. Zapach świeży, nieco solny.
Kosmetyk jedynie kilka razy, udało mi się użyć, wieczorem jako maskę. W większości przypadków, stosowałam go jako krem do dłoni w ciągu dnia.
Jako maska, w połączeniu z rękawiczkami, sprawiał, że dłonie rano były nawilżone i gładkie. Jednak ta forma nakładania, nie do końca mi odpowiadała, bo ciągle zapominałam o tym zabiegu. Stosowana jako krem, również sprawdzała się bardzo dobrze. Często zostawiałam na wierzchniej stronie dłoni grubszą warstwę i pozostawiłam ją do wchłonięcia. Muszę przyznać, że takie działanie, przez kilka dni z rzędu znacznie poprawiło stan mojej skóry dłoni (a było już naprawdę źle). Kosmetyk wchłaniał się dość wolno, ale warto było mu dać czas lub dokładnie wmasować go w skórę dłoni.
Efekty działania tej maski były naprawdę zadawalające. Warto po nią sięgnąć, zwłaszcza gdy dłonie nie są w najlepszej kondycji.

Skład:
Aqua, Glycerin, Canola Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Stearic Acid, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, C12-15 Alkyl Benzoate, Dimethicone, Peg-100 Stearate, Palmitic Acid, Phenoxyethanol, Cera Alba, Imidazolidinyl Urea, Carbomer, Parfum, Xanthan Gum, Methylparaben, Benzyl Salicylate, Panthenol, Propylparaben, Sodium Hydroxide, Ethylparaben, Arachidic Acid, Lauric Acid, Myristic Acid, Geraniol, Corallina Officinalis Extract, Limonene, Sodium Benzoate, Citric Acid, +/-: Ci 16035, Ci 42090

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
75 ml

Cena:
19,90 (bez promocji)

7 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi się taka maseczka 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. O krem do rąk to u mnie ważny kosmetyk. Ten nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem do rąk to obowiązkowy element moich zasobów kosmetycznych :D

      Usuń