czwartek, 25 lutego 2021

Secret - Delicate Scent - Antyperspirant w kremie Delicate Scent


Secret - Delicate Scent - Antyperspirant w kremie


Antyperspirant to obowiązkowy element mojej kosmetyczki. Niestety, u mnie problem z nadpotliwością jest na tyle duży, że stosowanie, nawet od czasu do czasu zwykłych dezodorantów, odpada. Już jakiś czas temu stosowałam antyperspirant Sectet w sztyfcie, chciałam kupić taki sam ale w innej wersji zapachowej, jednak przez przypadek kupiłam wersję w kremie.
Antyperspirant wykręcało się tak jak inne tego typu kosmetyki, z tą różnicą, że zamiast wysuwającego się sztyftu, przez drobne otworki wydobywał się krem.
Zapach był bardzo delikatny, otulający ale nie mdły. Nie mieszał się z zapachem wody toaletowej czy perfum.
Skutecznie chronił przed potem przez cały dzień, nawet przy intensywniejszym wysiłku. Stosowany na skórę po goleniu, nie podrażniał jej. Nie brudził ubrań.
Bardzo podobało mi się działanie tego antyperspirantu i z chęcią do niego powrócę, ale w innej wersji zapachowej.

Skład:
Cyclopentasiloxane, Aluminium Zirconium Trichlorohydrex GLY, Dimethicone, Tribehenin, C18-36 Acid Triglyceride, Parfum, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Geraniol, Citronellol

Ocena produktu:
Bardzo dobry.

Pojemność:
40 ml

Cena:
12,99

12 komentarzy:

  1. Niedawno o nim czytałam i nie była to pozytywna opinia. Dobrze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy i u mnie by sie tak dobrze sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sprawdzić, chętnie poznam Twoją opinię :)

      Usuń
  3. Mam go od niedawna, ale póki co zapowiada się całkiem okej. Ale liczyłam w sumie, że zapach będzie fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze w latach 90 używałam dezodorantów w sztyfcie tej marki, teraz ich nie stosuję

    OdpowiedzUsuń
  5. widzialam go w jakims sklepie i planuje kupic:)

    OdpowiedzUsuń