piątek, 5 lutego 2021

Ziaja - Mikrobiom Balans - Beztłuszczowa maska dla skóry tłustej


Ostatnio moje zainteresowanie wzbudziły maseczki z Ziai z serii Mikrobiom Balans. W sumie nie spodziewałam się po nich niczego szczególnego, po prostu zwykła ciekawość pchnęła mnie do tego zakupu. Zwłaszcza, że takie produkty nie są jakoś szczególnie drogie.
Maseczka zamknięta była w niewielkiej saszetce, idealnej na jednorazowe użycie.
Konsystencja maseczki była żelowa, ale raczej rzadka. Trzeba było dość szybko nakładać żel, aby nie spłyną z dłoni. Pachniała jak farba do włosów, co już na samym wstępie  zniechęcało mnie do użycia.
Niestety po nałożeniu maseczki skóra twarzy mocno się zaczerwieniła i lekko szczypała. Za pierwszym razem maseczkę po kilku minutach zmyłam. Za drugim razem, maseczkę potrzymałam na twarzy ok 15 minut. Efekt był ten sam - podrażniona skóra. Maseczka w sporej ilości wchłonęła się w skórę, a pozostałości łatwo dawały się zmyć. Zaczerwienienie znikło po krótkim czasie, ale mimo wszystko wolę nie fundować mojej skórze takich atrakcji.
Maseczka  nie przypadła mi do gustu, źle działała na moją skórę. Zdecydowanie nie sięgnę po nią ponownie.

Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Saccharomyces/Zinc Ferment, Butylene Glycol, Sea Water, Inulin, Fructose, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment, Saccharomyces/Silicon Ferment, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Polyglyceryl-2 Caprate, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide

Ocena produktu:
Bubel!

Pojemność:
7 ml

Cena:
1,79

8 komentarzy: