wtorek, 23 lutego 2021

Sylveco - Biolaven - Peeling do skóry głowy

Sylveco - Biolaven - Peeling do skóry głowy

Peeling do skóry głowy z serii Biolaven od Sylveco, jest stosunkowo nowym kosmetykiem. Zatem jako fanka tej marki, gdy tylko dowiedziałam się, że wszedł na rynek, postanowiłam go od razu kupić.
Peeling znajdował się w plastikowym opakowaniu z nakrętką. Całość dodatkowo zabezpieczona była sreberkiem.
W środku znajdował się szaro - bury peeling cukrowy (z ksylitolem) z mnóstwem małych drobinek (podobno były to zmielone pestki winogron). Pachniał tak jak cała seria Biolaven - winogronami i lawendą. Konsystencja była niezbyt gęsta i oparta głównie olejkach (z pestek winogron i lawendowym).
Samo użytkowanie było nieco kłopotliwe. Przy moich gęstych włosach trudno było mi dotrzeć bezpośrednio do skóry głowy i wykonać peeling. Dlatego zazwyczaj ograniczałam się ze stosowaniem peelingu do skraju włosów i tam gdzie gdzie moje problemy z łuszczącą się skórą były najbardziej widoczne. Co więcej sam peeling dość mocno plątał włosy i miałam uczucie, że intensywnie pocierając skórę głowy mogę je uszkodzić. Ze względu, na fakt, że peeling zawierał kwas salicylowy, pozostawiałam go przez chwilę na skórze głowy. Następnie myłam włosy jak zwykle.
Po zastosowaniu skóra głowy była nawilżona a sucha skóra usunięta. W moim przypadku peeling znacznie pomagał mi w usuwaniu łuski ze skóry głowy. I gdyby nie problemy ze stosowaniem, zapewne stałby się moim ulubieńcem.

Skład:
Vitis Vinifera Seed Oil, Sucrose, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glyceryl Stearate, Vitis Vinifera Seed Powder, Olea Europaea Fruit Oil, Xylitol, Glyceryl Laurate, Laurus Nobilis Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Salicylic Acid, Hydroxystearic Acid, Lavandula Angustifolia Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Linalool

Ocena produktu:
Dobry.

Pojemność:
150 ml

Cena:
25,99

11 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jakbt sprawdził sie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o produktach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać po blogu, intensywnie testuję tą markę :)

      Usuń
  3. MAm póki co z Phyto i miałem z Radical na ten może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie szukam nowego peelingu do skóry głowy :)

      Usuń
  4. Produkt wydaje się interesujący. Pielęgnacja skóry głowy jest dla mnie ważna, więc możliwe, że skuszę się na przeprowadzenie osobistych testów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do testów, ja wciąż szukam swojego idealnego peelingu do skóry głowy :)

      Usuń
  5. Lubię kosmetyki tej firmy, ale tego nie znam. Muszę szczerze powiedzieć, że jeszcze nie używałam peelingu do skóry głowy. No, ale zawsze musi być ten pierwszy raz 😃. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię tą markę :) peeling może nie jest kosmetykiem pierwszej potrzeby, ale warto po niego sięgnąć :)

      Usuń
  6. Nie miałam okazji stosować tego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń