niedziela, 21 lutego 2021

Bielenda - Crystal Glow - Maseczka odżywczo - rozświetlająca Red Rubin


Bielenda - Crystal Glow - Maseczka odżywczo - rozświetlająca Red Rubin


Maseczkę kupiłam w Rossmannie, trochę z ciekawości, bo patrząc na opakowanie, wyglądała bardzo zachęcająco.
Maseczka zamknięta była w jednorazowej saszetce i jej zawartość starczała dokładnie na jedno użycie.
Miała różowy kolor z dużą ilością mieniących się drobinek. Pachniała przyjemnie i otulająco „różowo”. Konsystencja była żelowa, nie za gęsta, łatwo rozprowadzała się po skórze.
Maseczka ani specjalnie się nie wchłonęła ani nie zaschła. Przez cały czas gdy trzymałam ją na twarzy była wilgotna. Niezbyt łatwo się zmywała, warto było się wspomóc np. gąbeczką.
Po zastosowaniu nie wiedziałam, jakiś szczególnych efektów. Zauważyłam jedynie delikatne nawilżenie. Na szczęście, nie było problemów z domyciem różowych drobinek.
Generalnie maseczka nie była wybitna, totalny przeciętniak.

Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Propanediol, Betaine, Trehalose, Amaranthus Caudatus Seed Extract, Ruby Powder, Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Sucrose, Polyacrylate Crosspolymer-6, Carbomer, Potassium Hydroxide, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Calcium Sodium Borosilicate, Mica, CI 77891, CI 77491, CI 77861, CI 17200.

Ocena produktu:

Bez szału..

Pojemność:
8g

Cena:
3,75

15 komentarzy:

  1. Bielendę uwielbiam, ale skoro ta maseczka jest przeciętna to się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielendę też lubię, ale tutaj coś poszło nie tak...

      Usuń
  2. Mnie ta seria lekko zapchała, więc oceniam ją mega słabo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie będę zagłębiać się dalej w tą serię...

      Usuń
  3. Ostatnio zakochałam się w maseczkach w płachcie i w zasadzie odchodzę od tych kremowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wciąż nie mogę przekonać się do tych w płachcie... ale powoli to zmieniam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam produkty Bielendy, ale skoro ta maseczka jest przeciętna, to raczej się nie skuszę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie od razu nie przekonuje forma tej maseczki, więc sama bym jej nie kupiła. :D Ale z Bielendy uwielbiam np. maski z glinką, bardzo ciekawe: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie sprawdzę co mają ciekawego w kwestii glinek :)

      Usuń
  6. Lubię kosmetyki Bielendy, ale jakoś zachęcająco ta maseczka nie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tę maseczkę i zgadzam się z tym, że była bez szału..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie jestem jedyna mając taką opinię :)

      Usuń
  8. Ja uwielbiam maseczki w płachcie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do maseczek w płachcie powoli się przekonuję :)

      Usuń