sobota, 27 lutego 2021

Haul kosmetyczny czyli co nowego w lutym

Aż trudno uwierzyć, że już drugi miesiąc tego roku, niemal dobiegł do końca... I aż trudno uwierzyć ile kosmetyków kupiłam w tym miesiącu...

Na dobry początek zakupy z internetowej apteki Gemini (mają dobre ceny, szeroki wybór i częste promocje): 

Haul kosmetyczny czyli co nowego w lutym


1. Sylveco - Aloesove - Nawilżający krem do twarzy na dzień
2. Sylveco - Aloesove - Odżywczy krem do twarzy na noc
3. Vichy - Mineral 89 - Wzmacniająco - nawilżająco booster z kwasem hialuronowym
4. Eco Laboratorie - Odbudowujący szampon do włosów zniszczonych i farbowanych

Haul kosmetyczny czyli co nowego w lutym

5. Sylveco - Biolaven - Szampon regulujący
6. Sylveco - Biolaven - Żel do higieny intymnej
7. Sylveco - Oleiq - Hydrolat ogórkowy

Haul kosmetyczny czyli co nowego w lutym



8. Sylveco - Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu
9. Sylveco - Vianek - Odżywczy żel myjący do twarzy
10. Sylveco - Vianek - Normalizujący żel myjący do twarzy
11. Sylveco - Vianek - Kojąco - wygładzający peeling do ciała
12. Sylveco - Odżywcza pomadka z peelingiem


Haul kosmetyczny czyli co nowego w lutym



Na stronie waxx.me kupiłam wosk do depilacji:

13. Waxx.me - Wosk do depilacji Aloe Vera

Również zrobiłam niewielkie zakupu w Oriflame:

14. Oriflame - Activelle - Antyperspirant
15. Oriflame - Love Nature - Antyoksydacyjna maska w płachcie
16. Oriflame - Love Nature - Rewitalizująca maska w płachcie

Całkiem sporo uzbierało się zakupów w lutym. Na poprawę przyjdzie czas w kolejnych miesiącach...

6 komentarzy:

  1. Wpadło mi w oko - szampon biolaven, hydrolat olaiq (chyba tak się pisze :D) i szampon Eco Lab :) Chyba się skuszę na 2 ostatnie, bo mam je od dawna na liście, a na recenzję 1 czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już się biorę za ich testy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nowości kosmetyczne u Ciebie zawitały

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne nowości, zapisałam sobie ten szampon z biolaven :D
    jestem ciekawa jak sie beda sprawdzać :D
    https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń