wtorek, 9 lutego 2021

Oriflame - Feel Good - Żel pod prysznic Loved Up

Oriflame - Feel Good - Żel pod prysznic Loved Up

Żel kupiłam przy okazji zakupów w Oriflame. Brakowało mi kilku punktów do darmowej dostawy, więc postanowiłam dobrać żel pod prysznic (bo taki produkt zawsze się przyda).
Żel znajdował się w miękkiej tubie zamykanej na klik. Takie opakowanie, znacznie ułatwiało wydobywanie kosmetyku.
Kosmetyk miał fioletowo - różowy kolor, żelową, półprzeźroczystą konsystencję. Pachniał bardzo przyjemnie, wyczuwalna była śliwka z dodatkiem pieprzu. Dodawało to swego rodzaju "kopa" jednocześnie będąc otulającym. Połączenie zapachów zdecydowanie mi odpowiadało.
Żel dobrze oczyszczał skórę, nie podrażniał jej. Jednak jak wszystkie inne żele pod prysznic z Oriflame, mocno ją wysuszał. Bez dodatkowego nawilżenia, ani rusz!
Bardzo lubię żele pod prysznic z Oriflame i mimo, że wysuszają moją skórę, to od czasu do czasu sięgam po nie, ze względu na przyjemne zapachy.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Laureth-3, Parfum, Sodium Benzoate, Citric Acid, Dmdm Hydantoin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Linalool, Citrus Nobilis Peel Oil, Limonene, Sodium Citrate, Glycerin, Piper Nigrum Fruit Extract, Elettaria Cardamomum Seed Oil, Prunus Domestica Fruit Extract, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, CI 17200, CI 19140, CI 42090

Ocena produktu:
Dobry.

Pojemność:
250 ml

Cena:
11,99

6 komentarzy:

  1. Skład straszny zaraz by mnie wszystko swędziało ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wysusza to się nie zdecyduję. Tańsze żele z Biedronki czy Rossmanna tego u mnie nie robią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra z Rossmanna nie robi mi takich niespodzianek, a z ORi mam zawsze suchą skórę... szkoda bo zapachy mają super :)

      Usuń