wtorek, 1 czerwca 2021

Zużycia kosmetyczne - DENKO 5/2021

 No i minął maj, a wraz z jego końcem nadszedł czas na comiesięczne denko.

Zużycia kosmetyczne - DENKO 5/2021

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

Zużycia kosmetyczne - DENKO 5/2021

1. Sylveco - Vianek - Łagodząca pianka myjąca do twarzy z ekstraktem z lukrecji. Bardzo delikatna i przyjemna w stosowaniu. RECENZJA 💛
2. Sylveco - Lipowy płyn micelarny. Dostałam go jako gratis do zakupów w na stronie Sylveco. Dobrze domywał niezbyt mocny makijaż. Nie podrażniał oczu. RECENZJA 💛
3. Sylveco - Vianek - Kojąco - wygłądzający peeling do ciała z mielonymi pestkami jeżyny. Skutecznie złuszczał i dodatkowo nawilżał skórę. RECENZJA 💛

Zużycia kosmetyczne - DENKO 5/2021

4. Oceanic - Polka - Maska na tkaninie z cytryną i witaminą C. Całkiem przyjemna maseczka, lekko rozjaśniła skórę (nie na długo). RECENZJA 💚
5. Oriflame - Love Nature - Rewitalizująca maseczka w płachcie. Przyjemna w stosowaniu, efekty niewielkie. RECENZJA 💚
6. Sylveco - Vianek - Normalizująca maseczka do twarzy. Ściągnięcie porów i lekkie rozjaśnienie twarzy to dwa najbardziej widoczne efekty działania tej maseczki. Lubię do niej powracać. RECENZJA 💛
7. Herbapol - Polana - Wygładzająco - nawilżająca maseczka do twarzy. Kolejna maseczka od Herbapolu, która przypadła mi do gustu. Po zastosowaniu skóra była ukojona i wyciszona. RECENZJA 💛

Zużycia kosmetyczne - DENKO 5/2021


8. Rossmann - Isana - Kapsułi pielęgnacyjne Anti-Age. Zużyłam, ale szczególnych efektów nie widziałam. RECENZJA 💚
9.Fitokosmetik - Beauty Visage - Płatki pod oczy Good Morning. I chociaż nie stosowałam ich o poranku, to i tak dały całkiem fajny efekt nawilżający. W sam raz przed wielkim wyjściem. RECENZJA 💛💚


No i to już koniec. Denko było skromne, ale wciąż zużytych kosmetyków było więcej niż tych kupionych.

P. S. Przyszły miesiąc zapowiada się znacznie lepiej.

6 komentarzy:

  1. Znam maski - Vianka świetna, Herbapol taka może być :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling do ciała Vianka akurat stosuje i bardzo się lubimy. Znam też maskę Herbpol, może być dla urozmaicenia pielęgnacji, ale to nic wielkiego 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Piankę własnie kupiłam, użyłam póki co raz i na razie pozytywnie ;) lubię też maseczki Vianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem Twojej opinii odnośnie pianki :)

      Usuń