piątek, 31 grudnia 2021

Haul kosmetyczny czyli co nowego w grudniu

W grudniu postanowiłam trochę zaszaleć i wzbogacić swoje zapasy kosmetyczne.
 
Haul kosmetyczny czyli co nowego w grudniu

 Swoje zakupy zaczęłam od Allegro:
 
1. Solverx - Pianka do higieny intymnej
2. Barwa - Barwa Naturalna - Odmładzający szampon ryżowy
3. Beauty Marrakech - Nigella Oil - Naturalny szampon z czarnuszką
4.  La Cafe de Beaute - Cafe Mimi - Maseczka z żółtą glinką
 
Haul kosmetyczny czyli co nowego w grudniu

5. Nivea - Pielęgnująca pomadka do ust Watermelon Shine
6. Garnier - Mineral - Pure Active - Antyperspirant 48 h
7. Sylveco - Rosadia - Rozświetlający krem na dzień
8. Sylveco - Rosadia - Odżywczy krem na noc 
 
Haul kosmetyczny czyli co nowego w grudniu

Kupiłam też kilka rzeczy w aptece internetowej Gemini oraz Rossmannie:
 
9. Barwa - Hipoalergiczny szampon z olejem z konopi
10. Bielenda - Eco Nature - Kremowe mleczko myjące do ciała
11. Oillan - Ochronny krem do rąk na wiatr i mróz
12.  Bielenda - Eco Nature - Nawilżające masło do ciała
13. Nacomi - Fluff - Tonik do twarzy z mleczkiem tygrysim

Haul kosmetyczny czyli co nowego w grudniu



Zrobiłam także małe zamówienie w Avonie:

14. Avon - Płyn do kąpieli Raspberry & Cassis
15. Avon - Planet SPA - Maseczka oczyszczająca z minerałami z Morza Martwego
16. Avon - Pomadka do ust
17. Avon - Naturals - Masło do ciała Wild Strawberry Dreams

I to już wszystkie zakupy z grudnia.
 

 

8 komentarzy:

  1. Tonik fluff i u mnie czeka w zapasach. Ciekawi mnie maska cafe mimi - czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami takie szaleństwo jest potrzebne. Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nowości. Bardzo lubię tą arbuzową pomadkę Nivea. Szczęśliwego Nowego Roku 2022:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojego zestawu- 💄 🍉.
    Szczęśliwego Nowego Roku. Zdrowia, radości, pomyślności.

    OdpowiedzUsuń