środa, 21 listopada 2018

Ziaja - Jagody Acai - Satynowy mus do ciała


Satynowy mus do ciała to ostatni kosmetyk z zestawu Ziai Jagody Acai. Podchodziłam do niego sceptycznie, bo do tej  pory żaden z balsamów Ziai mnie nie porwał.
Opakowanie charakterystyczne dla produktów Ziai. Jako opakowanie z mazidłem do ciała, bardzo mi się podoba, bo mogę wygrzebać kosmetyk do ostatniej kropli.
W środku opakowanie znajduje się różowy mus. Konsystencja lekka, puszysta, nieco przypominająca budyń.  Zapach spójny z innymi kosmetykami z tej serii, nie jest zbyt intensywny.
Mus łatwo rozprowadza się po skórze, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu.
Producent zapewnia nas, że mus bardzo skutecznie pielęgnuje skórę, wygładza, zmiękcza, nawilża, odczuwalnie redukuje szorstkość naskórka i nie pozostawia uczucie lepkiej skóry. I o dziwo zgadzam, się z wszystkimi tymi obietnicami.
Według mnie to bardzo fajny kosmetyk, który stosuję z przyjemnością.

Skład:
Aqua (Water), Isopropyl Palmitate, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Dimethicone, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Beta-Glucan, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Hialuronian sodu, Sodium Polyacrylate Starch, Carbomer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, CItronellol, Coumarin, Sodium Hydroxide, CI 16035 (FD&C Red No. 40)

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
200 ml

Cena:
7,25 (jako element zestawu)

4 komentarze:

  1. Hola guapa! Te acabo de conocer. Me encantaría que nos siguiéramos por GFC. Te espero.
    Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii miałam tonik i byłam zadowolona, chętnie wypróbuję również ten mus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii nie miałam jeszcze żadnego produktu. Chętnie kiedyś wypróbuję ten mus :)

    OdpowiedzUsuń