środa, 7 listopada 2018

Sally Hansen -Vitamine E Nail & Cutice Oil - Oliwka regenerująca do skórek


Oliwka wpadła do mojego koszyka podczas jednej z wizyt w Rossmannie. Wiele pozytywnych opinii słyszałam o tej marce, więc chciałam przetestować jakiś ich produkt. A, że brakowało mi czegoś do pielęgnacji skórek, padło na ten kosmetyk.
Tak jak większość produktów tego typu, oliwka zamknięta jest w szklanym opakowaniu. Buteleczka ma spory otwór, więc trzeba uważać, aby nie rozlać kosmetyku. Najbardziej urzekł mnie pędzelek do nakładania kosmetyku. Nie jest to typowa szeroka szczota, tylko wąski pędzelek ze zdyscyplinowanym włosiem. Dzięki temu pędzelkowi nakładanie kosmetyku jest bardzo precyzyjne (można nałożyć tam gdzie się chce a nie uciapać pół palca). 
Po nałożeniu oliwki na przesuszone skórki, natychmiast stają się znacznie mniej widoczne. Oliwka wchłania się raczej powoli, dlatego po jej nałożeniu na paznokcie czekam kilka minut a następnie nadmiar wcieram w płytkę paznokcia i w skórki. Po zastosowaniu oliwki paznokcie i skórki są ładnie nawilżone, wszelkie przesuszenia są niewidoczne a lakier nabiera pięknego blasku. Łatwiej również odsunąć skórki, bo są one zmiękczone i nawilżone.
Konsystencja oliwki przypomina wodę, nie jest to typowy ciężki oleisty kosmetyk (co bardzo mi odpowiada). Jest też bardzo wydajna, po wielokrotnym nałożeniu na paznokcie, prawie nic nie ubyło z buteleczki. Nie posiada też żadnego konkretnego zapachu, jest po prostu bezzapachowa.
Jak dla mnie to najlepsza oliwka do skórek i paznokci jaką miałam do tej pory.

Skład:
Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Isocetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Panthenol, Propylparaben, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Aqua/Water/Eau, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil/Huile Minerale, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Citric Acid 

Ocena produktu:
Bardzo dobry.

Pojemność:
13,3 ml

Cena:
24,99

1 komentarz:

  1. mam kilka produktów do skórek, ale jestem bardzo niesystematyczna w ich stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń