poniedziałek, 19 listopada 2018

Cosnature - Balsam ochronny do ust z ekstraktem z czerwonych owoców



Pomadkę zakupiłam podczas jednych z zakupów w internetowej aptece Gemini. Miałam już kilka kosmetyków od Cosnature i spisywały się bardzo dobrze, więc postanowiłam tym przetestować razem balsam do ust.
Opakowanie klasyczne - sztyft. Akurat sztyfty bardzo lubię, bo denerwuje mnie mazianie palcem w kosmetyku aby go nałożyć na usta.
Pomadka jest dość twarda, ale dobrze rozprowadza się na ustach. Ma ciemny, brązowo-bordowy kolor (co było dla mnie zaskoczeniem) i zawiera maleńkie świecące drobinki miki (na szczęście nie są zbyt widoczne, dają tylko efekt rozświetlenia). Pomadka lekko zabarwia usta, raczej podkreśla ich naturalny kolor niż go zmienia. Ma przyjemny, nienachalny, owocowy zapach. Po zastosowaniu na ustach pozostaje lekki film ochronny. 
A co z obietnicami producenta? Producent obiecuje, że usta będą: elastyczne, miękkie, gładkie, długotrwale nawilżone, chronione przed wysychaniem i nie będą spierzchnięte. I w sumie wszystkie te obietnice są spełnione, a więc nie ma nic do zarzucenia.
Balsam spisuje się bardzo dobrze, ale osobiście wolę gdy tego typu balsam jest nieco bardziej miękki.

Skład:
Ricinus Communis Seed Oil, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Lanolin, Olea Europaea Fruit Oil, Candelilla Cera, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Hydrogenated Palm Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Copernicia Cerifera Cera, Cera Alba, Helianthus Annuus Seed Oil, Sambucus Nigra Fruit Exctract, Ribes Rubrum Friut Exctract, Tocopherol, Parfum, Citral, Limonene, Linalool, związki żelaza i tlenu- naturalnie występujące minerały: CI 77491-tlenek żelaza, czerwień żelazowa, czerwonobrązowy naturalny pigment, Cl 77499 – tlenek żelaza czarny, Ci 77891 – dwutlenek tytanu, mineralny filtr UV oraz naturalny biały pigment, Mika

Ocena produktu:
Bardzo dobry.

Pojemność:
4,8 g

Cena:
9,69

4 komentarze:

  1. Mam zapas pomadek, więc się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam duży zapas i się zastanawiam kiedy to zużyję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, musiałabym wypróbować ponieważ często mam problem z suchymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zwolenniczką sztyftów do ust :)

    OdpowiedzUsuń