czwartek, 29 listopada 2018

Haul kosmetyczny czyli co nowego w listopadzie.

Chociaż planowałam większe zakupy z okazji Black Friday, to ostatecznie nie skorzystałam z tej okazji. Mimo to w ciągu całego miesiąca pojawiło się u mnie kilka nowości:


Zakupy w Biedronce sprawiły, że w moim koszyku znalazły się:
1. Garnier Body - Regenerujące mleczko do ciała (aż dziw, że nigdy wcześniej go nie miałam),
2 Garnier Fructis - Olejek w kremie
3. Organic Shop - Scrub do ciała z pomarańczą


Wędrówka po drogeriach zakończyła się oczywiście zakupami. Z drogerii Jasmin przywędrował do mnie:
4.Sylveco - Hibiskusowy tonik do twarzy
a w Rossmannie kupiłam:
4. Isana Young - Oczyszczający tonik do twarzy
5. Facelle Intim - Płyn do higieny intymnej Sensitive



 Przy okazji zakupów w internetowej aptece Gemini kupiłam:
6. Ziaja GdanSkin - Morska odżywka do włosów kondycjonująca
7. Eveline Cosmetics - Krem-maska na zrogowacenia



W ostatniej chwili dotarły do mnie kulki z Oriflame:
8. Oriflame - Activelle Purifying&Protecting - Dezodorant antyperspiracyjny z limonką i eukaliptusem,
9. Oriflame - Activelle - Dezodorant antyperspiracyjny z ekstraktem z zielonej herbaty

W tym miesiącu miałam powstrzymać się od zakupów kosmetycznych no ale... wyszło jak zwykle. :)

2 komentarze:

  1. Miałam ten tonik, średnio sie u meni sprawdził, ale mam nadzieje że będziesz zadowolona z nowości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik z Sylveco czy z Isany?

    OdpowiedzUsuń