poniedziałek, 5 listopada 2018

Ziaja Pro - Maska uspokajająca


Maskę kupiłam przede wszystkim z myślą o mojej cerze naczynkowej. I chociaż jest to produkt do użytku profesjonalnego, nie zawahałam się jej użyć.
Maska zamknięta jest w klasycznym opakowaniu kosmetyków Ziaji. Konsystencja, to taki bardzo gęsty krem, dzięki czemu maska rozprowadza się gładko po twarzy. Zapach przyjemny, delikatny ale trochę chemiczny (mi osobiście nie przeszkadza).
Po nałożeniu maski na twarz wchłania ona z średnią szybkością, pozostałą cześć (która się nie wchłonęła) można wetrzeć/wklepać w skórę lub zmyć. Preferuję opcję drugą - zmycie. Po zastosowaniu na skórze pozostaje lekki film, nie jest o szczególnie uciążliwy.
Po zastosowaniu skóra jest gładka, nawilżona i uspokojona. Ewentualne podrażnienia występujące wcześniej na skórze są załagodzone. O ile w codziennym stosowaniu poza nawilżeniem mało jest namacalnych dowodów skuteczności maski, to efekty widoczne są gdy stosujemy kwasy. Po kwasach skóra często jest zaczerwieniona, podrażniona, może lekko piec etc. Maska łagodzi wszystkie te dolegliwości, przynosząc uczucie ulgi.
Mega duże opakowanie (250 ml) wystarcza na bardzo długo.
Podsumowując maska sprawdza się w kwestiach łagodzenia podrażnień i nawilżenia skóry. W kwestii wzmocnienia naczynek, nie potrafię powiedzieć czy mi pomogła, ale napewno nie zaszkodziła.

Skład: 

Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, HexylLaurate, Octyldodecanol, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Gossypium Oil, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Porphyra Umbilicalisextract, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 isoparaffin, Laureth-7, Allatoin, Menthyl Lactate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl palmitate, ascorbic acid(vitamin C), Citric Acid, Stearyl Alcohol, Diazolidinyl Urea, Phenoxyethanol, Methylparaben, P ropylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, 3- diol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Sodium Hydroxide

Ocena produktu:

OK

Pojemność:

250 ml

Cena:

28,69

2 komentarze:

  1. Nie używałam tej maski, ale jej nie zakupię, bo ma średni skład :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka razy użyłam jej podczas zajęć w szkole. Była ok :)

    OdpowiedzUsuń