piątek, 21 czerwca 2019

Elfa Pharm - Green Pharmacy - Olejek łopianowy ze skrzypem polnym


To już kolejny "powrót do przeszłości" w moich kosmetykach. Olejek ten stosowałam bardzo dawno temu i właściwie z braku pomysłu co kupić postanowiłam sięgnąć po niego ponownie. Chociaż obecnie zmagam się z dość intensywnym wypadaniem włosów, to kupiłam go przede wszystkim w celu nawilżania mojego skalpu, jako pomoc w usuwaniu łuski.
Olejek zamknięty jest w ciemnym, plastikowym opakowaniu. Po odkręceniu nakrętki i ściągnięciu zabezpieczenia, ukazuje się korek niekapek (taki jak w oleju do smażenia). Takie rozwiązanie w praktyce było bardzo niewygodne i bardzo nieprecyzyjne, dlatego przelałam ten olejek do innego opakowania.
Zapach ziołowy, niezbyt uciążliwy, niczym się nie wyróżniający. Po zmyciu (a dobrze się zmywał) nie pozostawał żaden jego zapach. Konsystencja - wodnisty olej, niezbyt treściwy.
Olejek stosowałam bezpośrenio na skórę głowy, pozostawiałam go na ok. 30 min., a później zmywałam.
Tak naprawdę, stawiałam temu olejkowi niewielkie wymagania: miał pomagać mi w usuwaniu łuski ze skalpu, robił to więc z jego działania byłam zadowolona. Innego działania właściwie nie zauważyłam. Z racji tego, że jest tani, łatwo dostępny i spełnia moje oczekiwania, zapewne sięgne po niego ponownie (chociaż pewnie w innej wersji).

Skład:
Helianthus Annuus Seed Oil, Equisetum Arvense Leaf Extract, Zea Mays Oil, Arctium Lappa Root Extract, BHT

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
100 ml

Cena:
7,19

12 komentarzy:

  1. Miałam go dawno temu i dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po długiej przerwie, znów wróciłam do jego stosowania :)

      Usuń
  2. Nie testowałam tego olejku,jednak firmę znam i lubię :)
    Pozdrawiam serdecznie, dołączam do grona czytelników
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam olejek łopianowy, świetnie wzmacnia moje cebulki włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nigdy mnmie nie kusił, ale po twojej recenzji się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa recenzja, cena też przystępna :) to można , wypróbować na sobie.

    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbować zawsze można, ciekawe czy się Tobie spodoba :)

      Usuń