środa, 5 czerwca 2019

Oriflame - Essentials - Krem do twarzy i ciała z olejkiem migdałowym i kompleksem witamin


W normalnych warunkach, nie kupiłabym takiego kremu, bo kremów do twarzy i ciała w jednym nie preferuję. Ale że dostałam go gratis przy zakupach, więc postanowiłam go wykorzystać jako smarowidło do ciała, zastępując nim balsam do ciała.
Opakowanie lekkie, plastikowe, odkręcane, nie za duże i nawet poręczne. Nie przysparzało kłopotów w codziennym użytkowaniu.
Krem ma dość lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza ale bardzo powoli wchłania. Przez dłuższą chwilę skóra nie tyle jest tłusta, co wilgotna, jakby była mokra. Gdy już się wchłonie, skóra jest wygładzona, fajnie nawilżona i nie ma na niej tłustej warstwy. 
Zapach migdałowy, ale raczej kojarzy mi się z aromatem do ciast migdałowym, dość intensywny. Nie przypadł mi zbytnio do gustu.
Krem mnie nie zachwycił, zużyłam go, bo po prostu przyszła na niego pora i nie chciałam aby zalegał w moich zapasach kosmetycznych. Raczej nie kupiłabym go w regularnej cenie.

Skład:
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate Se, Stearyl Alcohol, Dimethicone, Ethylhexyl Palmitate, Caprylyl Glycol, Ceteareth-20, Cetearyl Ethylhexanoate, Cera Microcristallina, Imidazolidinyl Urea, Carbomer, Parfum, Stearic Acid, Methylparaben, Palmitic Acid, Propylparaben, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Hydroxide, Isopropyl Myristate, Niacinamide, Sodium Starch Octenylsuccinate, Calcium Pantothenate, Maltodextrin, Sodium Ascorbyl Phosphate, Arachidic Acid, Lauric Acid, Myristic Acid, Pyridoxine Hcl, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Silica, CI 15985, CI 16035, CI 42090
 
Ocena produktu:
Bez rewelacji

Pojemność:
150 ml

Cena:
25,90 (regularna)

16 komentarzy:

  1. Mam już swój ukochany krem do twarzy. Tym razem mówię pas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach by mi się spodobał. A jak się świetnie wchłania i są miłe efekty to warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi fajnie ale u mnie balsamów pod dostatkiem na razie 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja też nie jestem fanką takiego dwa w jednym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego :)

      Usuń
  5. Śliczne opakowanie,ale kremów do twarzy Oriflame nie używam- uczulają mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie używam kremów do twarzy z Ori...

      Usuń
  6. nie przepadam za takimi produktami ;:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rynek kosmetyczny na szczęście bogaty jest w kosmetyki :)

      Usuń
  7. Uniwersalne kremy stosuję do ciała, ale ten mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Duża konkurencja na rynku kosmetycznym :) Wiele marek ma fajne kosmetyki.

      Usuń