środa, 19 czerwca 2019

Ziaja - Phytoaktiv - Żelowa maseczka wzmacniająca do cery naczynkowej


Żelową maseczkę wzmacniającą Phytoaktiv od Ziai, kupiłam w sklepie firmowym Ziaja dla Ciebie. Stosowałam ją wiele lat temu i byłam ciekawa jak się sprawdzi ponownie.
Maseczka  miała dość gęstą, żelową konsystencję. Dobrze rozprowadzała się na skórze, nie zastygała.
Zaraz po nałożeniu maseczki, w kontakcie z ciepłą skórą twarzy, wydzielały się opary, które podrażniały oczy. Na szczęście po chwili zniknęły. Przez cały czas, gdy miałam tą maseczkę na twarzy odczuwałam lekkie mrowienie. Ale to co stało się po zmyciu maseczki było przedziwne... czułam pieczenie, szczypanie ale po dotknięciu skóry na twarzy była chłodna i wilgotna. Nie była też zaczerwieniona. Nie pamiętam abym po jakiejkolwiek masce miała takie dziwne uczucie. Te dziwne objawy minęły, ale niesmak pozostał.
Pomijając te objawy, skóra była gładka i dość fajnie nawilżona. Co do wzmocnienia naczynek to efektów nie zauważyłam (zwłaszcza po jednym użyciu) ale dziwne odczucia podczas jej stosowania, zniechęciły mnie to do dalszego używania tej maseczki.
Z tego co pamiętałam, w przeszłości ta maska była dla mnie OK, ale obecnie nie zamierzam testować jej ponownie.

Skład:
Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Tilia Cordata Wood Extract, Cupressus Sempervirens Seed Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Lecithin, Propylene Glycol, Panthenol, Ascorbyl palmitate, ascorbic acid(vitamin C), Tocopheryl Acetate, ppg-26 buteth 26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ca rbomer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Sodium Hydroxide

Ocena produktu:
Bez szału...

Pojemność:
7 ml

Cena: 
1,80

8 komentarzy:

  1. Z Ziaj zawsze lubiłam maseczki glinkowe. Innych nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam maseczek z Ziai. Takie reakcje jak szczypanie i pieczenie chyba by mnie trochę wystraszyły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę boję się po nią sięgnąc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście na rynku jest dużo innych maseczek :)

      Usuń
  4. Dawno temu sięgałam po maski Ziai i używałam głównie tych glinkowych, jednak później zauważyłam, że ich produkty mi nie służą i bardzo rzadko kupuję coś nowego, a tej maski bałabym się chyba szczególnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czasami sięgać po maski Ziaji ale nie jestem ich wielką fanką...

      Usuń