wtorek, 25 czerwca 2019

Ziaja - Ulga dla skóry wrażliwej - Peeling enzymatyczny


Tajemnicą nie jest, że bardzo często sięgam po peelingi enzymatyczne. Tym razem w moje ręce wpadł peeling enzymatyczny od Ziai  - Ulga dla skóry wrażliwej.
Szata graficzna peelingu, jak to zazwyczaj bywa w przypadku Ziai, minimalistyczna. Samo opakowanie nie należy do moich ulubionych, gdyż pod koniec użytkowania, ciężko wydobyć resztki kosmetyku. Rozcinanie opakowania jest dość trudne, bo plastik jest dość twardy i gruby.
Peeling miał konsystencję żelową, o białawym odcieniu. Gładko rozprowadzał się po skórze a po chwili wchłaniał się i był niemal niewidoczny na skórze. 
Po jego zastosowaniu skóra była delikatnie złuszczona i lekko rozjaśniona. Nie spowodował żadnych podrażnień ani uczuleń. Zapach był niemal nie wyczuwalny, co oczywiście było jego zaletą.
Działanie peelingu oceniam jako bardzo delikatne a nawet czasami jako za słabe. Co prawda, nie jest to zły produkt, ale spodziewałam się ciut lepszych rezultatów. 

Skład:
Aqua, Glycerin, Sodium Hydroxide, Carbomer/Papain Crosspolymer, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Algin, Polysorbate 20, Carbomer, Laminaria Ochroleuca Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Ricinus Communis Seed Oil, Allantoin, Panthenol, Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Glyceryl Caprylate, Methylparaben, Diazolidinyl Urea, Ethylparaben, Sodium Hydroxide

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
60 ml

Cena:
7,99

22 komentarze:

  1. Miałam go dawno temu i rzeczywiście był ok, ale wolę zdzieraki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Preferuję enzymatyczne, ale zdzieraków też używam od czasu do czasu :)

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam peelingu enzymatycznego, ale chyba sięgnęłabym po cos mocniejszego 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi enzymatyczne są łagodne a wiele osób lubi coś mocniejszego :)

      Usuń
  3. Miałam ten peeling kilka miesięcy temu. Stosowałam go głównie na moje wrażliwe policzka, na resztę partii twarzy był za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ziaji miałam duzo kosmetykow ale tego jeszcze nie, dobrze ze napisalas recenzje :P Tanie a dobre:)
    PS.Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu miałam prawie same kosmetyki z Ziai :)

      Usuń
  5. Peeling nie robi skórze żadnej krzywdy ale od czasu do czasu przydałoby się coś bardziej skutecznego.
    P.s obserwuję :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę mieć coś znacznie mocniejszego, dlatego jak na razie podziękuje za niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mocnych zdzieraków używam teraz Kafe Krasoty peeling witaminowy. Jak dla mnie jest bardzo mocny. :)

      Usuń
  7. ja lubię mocne zdzieraki, więc to nie peeling dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie ma nic wspólnego z mocnym zdzierakiem :)

      Usuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji go poznać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam tego typu produktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto spróbować :) chociaż nie musi być konkretnie ten...

      Usuń
  10. sama nie wiem czy sie skuszę, myślę że są lepsze produkty więc sie chyba nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie z enzymatycznych wolę peeling z Sylveco, chociaż zapach ma specyficzny...

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, że Ziaja ma peelingi enzymatyczne. Jednak jeśli jego działanie jest dość delikatne to nie wiem czy się skuszę, może przy jakiejś dobrej promocji tak tylko dla wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń