poniedziałek, 17 czerwca 2019

L'biotica - Biovax Botanic - Odżywka ekspresowa 7 w 1


Odżywka trafiła do mnie wraz z szamponem z tej samej serii, podczas zakupów w Hebe. Ładne opakowanie, dużo pozytywnych opinii w świecie blogowym, przekonały mnie do zakupu tej odżywki.
Przez jakiś czas, stosowałam tą odżywkę wraz z szamponem z tej serii, później stosowałam ją z innymi szamponami.
Odżywka zamknięta była w miękkiej tubce, stawianej na nakrętce. Z wydobywaniem produktu nie miałam większych problemów, jedynie wydobywanie resztek kosmetyku było problematyczne.
Odżywka miała bardzo ładny, delikatny kwiatowy zapach, współgrający z szamponem z tej samej serii. Zapach nie był zbyt trwały i dość szybko się ulatniał.
W zależności od szamponu jakim myłam włosy, odżywka zachowywała się trochę inaczej. Gdy używałam szamponu z tej samej serii, odżywki mogłam nałożyć trochę mniej, aby rozplątać włosy podczas mycia. Natomiast gdy włosy myłam innym szamponem, odżywki musiałam nakładać znacznie więcej. Włosy natychmiast wchłaniały odżywkę i trzeba było jej dokładać, przez co stała się ona mniej wydajna.
Generalnie odżywka była OK, ale nie robiła efektu WOW. 

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Dipalmithoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Cistus Ladaniferus Leaf/stem Extract, Nigella Sativa Seed Oil, Mentha Piperita Leaf Extract, Amaranthus Caudatus Seed Extract, Crocus Sativus Callus Extract, Amber Extract*, Cetrimonium Chloride, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Decyl Glucoside, Glycereth-2 Cocoate, Lactic Acid, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Zea Mays Starch, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Gluconolactone, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Propylene Glycol, Calcium Gluconate, Tocopherol, Citric Acid, Benzoic Acid, Sodium Chlorite, BHT, Hexyl Cinnamal

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
200 ml

Cena:
11,58

12 komentarzy:

  1. Piękne opakowanie! Zapach kwiatowy- jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty tej marki, ale tej odżywki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuję zapewne jeszcze jakieś produkty od nich.

      Usuń
  3. Miałam szampon, peeling i maskę tej serii, bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka lub maska u mnie po kazdym myciu obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii kusi mnie peeling do skóry głowy ;)

    OdpowiedzUsuń