sobota, 1 czerwca 2019

Kosmetyczne zużycia - DENKO 5/2019

Maj minął bezpowrotnie, więc czas na kosmetyczne podsumowanie miesiąca. Oto co udało mi się zużyć w ostatnim miesiącu:


1. Oriflame - Essentials - Krem do twarzy i ciała z olejkiem migdałowym i kompleksem witamin. Dostałam go gratis, zapewne sama bym go nie kupiła. Stosowałam go do ciała, obawiałam się używać go do twarzy. Nie stał się moim ulubieńcem. 💚
2. Ziaja - Lemon Cake - Galaretka myjąca do kapieli. Żałuję, że go kupiłam. 💜
3. Sylveco - Vianek - Łagodzący peeling do skóry głowy. Bardzo fajny peeling do skóry głowy, zwłaszcza przy moim problematycznym skalpie. 💛
4. Sylveco - Rosadia - Peeling do ciała. Dobrze złuszczał a przy tym nawilżał skórę. Najlepszy peeling jakie stosowałam ostatnio. 💛


5. L'biotica - Biovax Botanic - Odżywka ekspresowa 7 w 1. Dobra odżywka, o miłym zapachu ale nie jest mega odkryciem. 💚
6. L'biotica - Biovax Botanic - Szampon micelarny czystek i czarnuszka. Fajny szampon o przyzwoitym składzie, a przy tym dobrze się pieniący. 💛
7. Sylveco - Aloesove - Żel myjący do twarzy. Bardzo dobry żel do codziennej pielęgnacji twarzy. Przyjemny w stosowaniu. 💛
8. Rexona - Active protection - Antyperspirant 48. Przeciętny antyperspirant, ale dawał radę. RECENZJA 💚
9. Oriflame - Krem uniwersalny. Kremik cudo bez którego nie potrafię żyć. Jak zwykle najlepszy! RECENZJA 💖


10. LovEcOil - Wypełnacz do włosów uszkodzonych i porowatych. Element mojej 10-cio tygodniowej kuracji, wypełniania włosów. Niestety bez efektu WOW. RECENZJA 💚
11. Ziaja - Maska oczyszczająca z glinką szarą. Spodziewałam się trochę lepszych efektów. RECENZJA 💚
12. Ziaja - Phytoactiv - Żelowa maseczka wzmacniająca do cery naczynkowej. Kolejna maseczka, która nie wywarła na mnie większego wrażenia. 💚
13. AA Oil Essence - Dwuetapowy zabieg na stopy peeling + maseczka. Spodziewałam się efektu nawilżenia przez kilka dni. Niestety szału nie było...💚
14. Cosnature - Multiodżywcza maska do twarzy z rokitnikiem. Koiła i nawilżała, ale nie dawała spektakularnych efektów. Z ciekawości można przetestować. 💚
15. Oriflame - Love Nature - Nawilżająca maska z arbuzem. Wiecej ma wspólnego z kiesielem truskawkowym niż z maseczką arbuzową. Słabe działanie, zdecydowanie nie dla mnie. RECENZJA 💜
16. Oriflame - Love Nature - Odżywcza maseczka z kakao. Maseczka w działaniu przeciętna ale w nakładaniu i zapachu bardzo przyjemna. RECENZJA 💚



 
Zużyte próbki:
1. Sylveco - Vianek - Odżywczy krem pod oczy
2. Sylveco - Vianek - Nawilżający krem pod oczy
3. Oriflame - NowAge - Mleczko oczyszczające
4. Venus - Twoja Receptura - Pielęgnacyjna baza kosmetyczna

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

12 komentarzy:

  1. Znam tylko odżywczy krem pod oczy Vianka i lubię go 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych użyciach też jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  2. Znam peeling do skóry głowy z Vianka, miło go wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jest dużo Polskich marek :D JA mam zamiar właśnie więcej używać tego co polskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z serii Biovax Botanic mam peeling do skóry głowy z którego działania jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń