sobota, 15 czerwca 2019

AA Oil Essence - Dwuetapowy zabieg na stopy peeling + maseczka


Jak już wiele razy pisałam, moje stopy wymagają intensywnej pielęgnacji, dlatego chętnie sięgam po jednorazowe zabiegi, aby szybko poprawić ich stan. Podczas zakupów w Rossmannie, znalazłam AA Oil Essence - Dwuetapowy zabieg na stopy peeling i maseczka. Dodatkowo była promocja na ten zabieg, więc postanowiłam go przetestować.
Jak widać na zdjęciu, cały zabieg zamknięty jest w dwóch saszetkach. Trochę dziwi mnie fakt, że miejsce gdzie należy rozerwać saszetkę znajduje się w środku saszetki. Przecież miejsce na rozerwanie saszetki lepiej umieścić na zewnętrznych jej krańcach a nie w środku opakowania.
Zarówno peeling jak i maseczka mają niewielkie pojemności, bo zaledwie po 5 ml. Jednak wystarczyło to na obie stopy. 
Peeling jest gęsty, kremowy i zawiera (jak dla mnie) za mało drobinek. Co więcej drobinki są niewielkie i niezbyt ostre. Jak można się zatem domyślić, nie zapewnia to zbyt mocnego złuszczenia. Po zastosowaniu peelingu, stopy były lekko wygładzone, co w przypadku moich stóp nie było wystarczające.
Maska miała gęstą konsystencję, dobrze się rozprowadzała i dość szybko się wchłaniała. Po zastosowaniu maski, stopy, a zwłaszcza pięty wyglądały na nawilżone i wygładzone. Niestety efekt był bardzo krótkotrwały, bo już na drugi dzień moje stopy wyglądały jak przed zabiegiem.
Być może zabieg, sprawdzi się u osób, których stopy nie wymagają aż tak intensywnej pielęgnacji. Dla moich był za słaby.

Skład peelingu:
Aqua, Hydrated Silica, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, Paraffinum Liquidum, Pentylene Glycol, Myristyl Myristate, Arachidyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Prunus Cerasus Shell Powder, Panthenol, Isohexadecane, Sodium Hyaluronate, Squalane, Arachidyl Glucoside, Allantoin, Glyceryl Stearate Citrate, Behenyl Alcohol, Borago Officinalis Seed Oil, Glyceryl Behenate, Cholesterol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 80, Ceramide NP, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Palm Oil, Magnesium Aluminum Silicate, Parfum

Skład maski:
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cetyl Ricinoleate, PEG-100 Stearate, Palmitic Acid, Coco-Caprylate/Caprate, Dimethicone, Betaine, Sodium PCA, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Glucose, Pentylene Glycol, Sodium Lactate, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Persea Gratissima Oil, Tocopheryl Acetate, Fructose, Panthenol, Polyglyceryl-3 Caprate, Urea, Maltose, Dicaprylyl Carbonate, Allantoin, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Citric Acid, Trideceth-6, Hydroxyacetophenone, Sodium Chloride, Parfum.

Ocena produktu:
Bez szału...

Pojemność:
2 x 5 ml

Cena:
2,59

12 komentarzy:

  1. U mnie najlepiej sprawdzają się skarpetki złuszczające choć kiedyś używałam do stóp takiego fajnego zestawu z Evree w saszetce a później peelingu niestety już nie mam możliwości kupić, więc zostają mi skarpetki złuszczające, bo najlepiej dają radę na moich stopach 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam czegoś porządnego do stóp. Jak wytropisz daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie mam problemy z dbaniem o stopy, więc potrzebuję czegoś o mocnym działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie trafiłam na zadowalający kosmetyk na stopy. ;)

    OdpowiedzUsuń