piątek, 7 czerwca 2019

Sylveco - Vianek - Łagodzący peeling do skóry głowy


Od jakiegoś czasu zamierzałam przetestować ten peeling, ze względu na moją "przyjaciółkę" łuszczycę, która wyjątkowo upodobała sobie skórę głowy. 
Peeling ma niezbyt zbitą konsystencję, jest dość "miękki". Inaczej ujmując sprawę: oleje plus cukier. Zapach bardzo delikatny, subtelny, z niczym konkretnym mi się nie kojarzył, szybko ulatniał się z włosów. 
Peeling stosowałam na zwilżoną skórę głowy, wykonując przy tym intensywny masaż skóry głowy, szczególnie te miejsca, gdzie występuje łuszczyca. Przy moich gęstych włosach miałam problem z  nałożeniem produktu, bo trudno było mi go nałożyć bezpośrednio na skórę głowy. Po zastosowaniu peelingu miałam uczucie jakby, ktoś ściągnął coś z mojej głowy, odczuwałam taką lekkość. Niestety gdy ma się łuszczycę, uczucie to bardzo szybko znika...
Podobało mi się, że peeling jest na bazie olejków i zawiera kwas salicylowy. Olejki nawilżają skórę głowy a kwas salicylowy pomaga w złuszczaniu martwego naskórka. Jak dla mnie idealne połączenie...
Raz zdarzyło mi się zastosować peeling na suchą skórę głowy. Tego zdecydowanie nie polecam, bo cukier był wszędzie...
Peeling łatwo wypłukać, bo drobinki, które ewentualnie pozostaną, po prostu się rozpuszczą...
Jestem bardzo zadowolona z tego peelingu, bo odpowiada potrzebom mojego skalpu. Oczywiście, nie widzę jakiejś spektakularnej poprawy kondycji mojego skalpu, ale przynosi mi chociaż chwilową ulgę i skutecznie pomaga zwalczać łuskę. Jak dla mnie rewelacja!

Skład:
Vitis Vinifera Seed Oil, Sucrose, Helianthus Annus Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Laurate, Salicylic Acid, Hydroxystearic Acid, Tocopheryl Acetate, Citrus Limonum Peel Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Limonene, Citral

Ocena produktu:
Świetny

Pojemność:
150 ml

Cena:
18,89

12 komentarzy:

  1. o proszę! nie wiedziałam, że vianek ma taki produkt ;) na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skóra ciągle jest podrażniona, nie miałam pojęcia o takim produkcie!
    Pozdrawiam, Weronika.
    https://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam nawet,że jest coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę o nim pamiętać, bo często zdarzają mi się problemy z skórą głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest inny niż wszystkie stosowane przeze mnie peelingi do skóry głowy. Polecam!

      Usuń
  5. Na szczęście ostatnimi czasy moja skóra głowy jest w dobrej kondycji, ale będę pamiętać o tym produkcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia, że Vianek ma taki kosmetyk : )

    OdpowiedzUsuń