niedziela, 9 czerwca 2019

Sylveco - Aloesove - Żel myjący do twarzy


Ostatnimi czasy, bardzo polubiłam markę Sylveco w mojej pielęgnacji i bardzo często sięgam po ich produkty. Chyba najwięcej produktów udało mi się przetestować z serii Aloesove (w planach mam przetestowanie całej serii).
Żel zamknięty jest w plastikowej buteleczce z pompką. Takie rozwiązanie jest mega wygodne w użytkowaniu i daje nam kontrolę nas zużywaniem kosmetyku.
Konsystencję kosmetyku określiłabym jako średnio gęsty żel, nie był on mega gęsty ale również nie był wodnisty. Takie coś po środku.
Zapach niezbyt mocny, orzeźwiający dzięki zawartości olejku z mięty pieprzowej. Dobrze oczyszczał skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Nie podrażniał ani nie przesuszał skóry. Dodatkowo, zgodnie z zapewnieniami producenta "Dodatek kwasu jabłkowego odpowiada za delikatne złuszczenie i rozjaśnienie przebarwień". W kwestii rozjaśniania przebarwień, wydaje mi się, że jego działanie było bardzo niewielkie.
Żel jest wydajny, przy codziennym stosowaniu, dwa razy dziennie starczył mi na dwa miesiące.
Podsumowując, jest to produkt, który dobrze oczyszczał skórę, ale polubiłam również jego orzeźwiające działanie.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Panthenol, Malic Acid, Glyceryl Oleate, Linum Usitatissimum Seed Oil, Sodium Benzoate, Juniperus Communis Fruit Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Mentha Piperita Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Limonene.

Ocena produktu:
Bardzo dobry


Pojemność:
150 ml

Cena:
16,89

16 komentarzy:

  1. Brzmi fajnie 😉 I chyba pomyślę o nim jak będę chciała zakupić nowy żel do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie aloes niestety lubi uczulać przez to z reguły unikam takich produktów. Ale nigdy nie wiadomo jak skóra by zareagowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten żel. Ciekawe jak u mnie by się sprawdził. Lubię zapachy orzeźwiające, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się sprawdził :) muszę coś wypróbować z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii miałam plyn micelarny i był OK.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam miłe wrażenia odnośnie kosmetyków tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń