niedziela, 23 czerwca 2019

Rexona - Żel pod prysznic Aloe Fresh


Żel ten odkopałam z samego dna moich zapasów kosmetycznych. Szata graficzna tego produktu, już się nieco zmieniła więc postanowiłam go wreszcie zużyć aby nie pokazywać nieaktualnych kosmetyków.
Opakowanie mimo, że sporych rozmiarów, było poręczne. Nie było też problemu z wydobywaniem żelu, nawet pod koniec opakowania.
Sam żel miał kolor zielony. Konsystencja niczym się nie wyróżniająca,  taka w sam raz. Dobrze się pienił i oczyszczał skórę. Nie powodował podrażnień, świądu ani nadmiernego przesuszenia skóry.
Zapach bardzo świeży, energizujący. To co podobało mi się najbardziej w tym żelu, to efekt chłodzenia (dzięki zawartości mentolu). Oczywiście było to krótkotrwałe, ale bardzo przyjemne. W upalne dni jak znalazł. 
W nie jest to moje pierwsze opakowania tego, żelu. Jakiś czas temu stosowałam go jak również wersję Oxygen Fresh. Dobrze sprawdzały się latem bo przynosiły przyjemne orzeźwienie.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Benzophenone-4, Citric acid, Cocamide MEA, Disodium EDTA, Glycerin, Menthol, Parfum, PPG-6, Sodium benzoate, Sodium chloride, Sodium sulfate, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 19140, CI 42090

Ocena produktu:
Fajny

Pojemność:
400 ml

Cena:
8,99

14 komentarzy: