wtorek, 29 października 2019

Rossmann - Isana - Olejek pod prysznic

Rossmann - Isana - Olejek pod prysznic

Oglądając denka kosmetyczna na YT, często natrafaiłam olejek pod prysznic Isana. Zachwalany był jak świetny produkt do mycia pędzli i gąbek, więc postanowiłam go przetestować na własnej skórze... i nie tylko na skórze.
Olejek zamknięty był w plastikowym opakowaniu, zamykanym na klik. Opakowanie, przez cały czas użytkowania kosmetyku, działało bez zarzutu.
Olejek miał intensywnie żółtą barwę, konsystencja rzadka. Zapach pozostawiał wiele do życzenia, lub jak ktoś woli śmierdział rybami/glonami. Olejek praktycznie się nie pienił, ani na skórze ani na gąbce. Nałożony na wilgotną skórę zmieniał kolor na biały i nieco gęstniał. Łatwo rozprowadzał się na skórze, ale trzeba było go użyć sporą ilość aby umyć całe ciało. Nie przesuszał skóry, ale też nie zauważyłam jakiegoś wielkiego nawilżenia.
Używałam go również do mycia pędzli. W tej roli spisywał się bardzo dobrze, pędzle były domyte, włosie nie nieuszkodzone.
Podsumowując, do ciała był OK, chociaż zapach wybitnie mi nie leżał. Do mycia pędzli, był bardzo dobry. 

Skład:
Glycine Soja Oil, Laureth-4, Mipa-Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Aqua, BHT, Beta Carotene

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
200 ml

Cena:
5,12

16 komentarzy:

  1. Luie produkty Isany. Tego olejku jeszcze nigdy nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myślałam że byłam ostatnią osobą która go nie stosowała :D

      Usuń
  2. ostatnio używam produktów Balea do mycia

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio kupiłam ten olejek, chciałam sprawdzić czy rzeczywiście jest taki fajny :) Ale jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam olejków, ale sama marka kojarzy mi się bardzo miło, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie ten zapach też mi nie odpowiada. Kupiłam raz i zakupu nie powtórzę. Teraz jeszcze kombinuję do czego wykorzystać ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo osób chwali go do myca pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, i w tym celu go kupiłam, ale jak pisałam zastosowanie miał różne :)

      Usuń
  7. Ja go używam zazwyczaj do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń