poniedziałek, 7 października 2019

Ziaja - Masło kakaowe - Odżywcza maseczka do skóry suchej i wrażliwej

Ziaja - Masło kakaowe - Odżywcza maseczka do skóry suchej i wrażliwej

Maseczkę kupiłam, jak większość kosmetyków Ziai, w sklepie firmowym Ziaja dla Ciebie. Chociaż seria masło kakaowe do mnie nie przemawia, postanowiłam dać szansę maseczce.
Maseczka miała lekko brązowawy kolor i pachniała dość przyjemnie, lekko kakaowo. Łatwo rozprowadzała się po skórze, nie zastygała.
Maskę po upływie 10 - 15 minut można było zmyć lub pozostawić na całą noc. Ja wybrałam opcję pierwszą, bo nie lubię zostawiać maseczek na całą noc. Nieco problematyczne było zmywanie tej maski, bo była dość tłusta i nie do końca chciała się poddać działaniu wody.
Po zastosowaniu skóra była gładka i miła w dotyku. I w sumie większych efektów po zastosowaniu tej maseczki nie widziałam.
Podsumowując, maseczka nie wywarła na mnie większego wrażenia, właściwie nie zrobiła nic dla moje skóry, dlatego więcej po nią nie sięgnę.

Skład:
Aqua (Water), Cetearyl Ethylhexanoate, Hexyl Laurate, Glycerin, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Stearyl Alcohol, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Lecithin, Ubiquinone, Tocopheryl Acetate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Diazolidinyl Urea, Parfum (Fragrance), Citric Acid, CI 47005 (D&C Yellow No. 10), CI 16035 (FD&C Red No. 40), CI 42090 (FD&C Blue No. 1)

Ocena produktu:
Nie dla mnie

Pojemność:
7 ml

Cena:
1,79

30 komentarzy:

  1. Szkoda, że Ci się nie sprawdziła bo słyszałam sporo dobrego o tej serii:(:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również słyszałam wiele pozytywnych opinii, ale jak się okazuje to nie dla mnie

      Usuń
  2. Powiem Ci że daaawno nie używałam nic z Ziaji,chociaż...oj skłamałam, jedyny regularny produkt od Ziaji to płyn do higieny intymnej :D Teraz przecież używam :D Na razie nie ciągnie mnie do innych produktów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio Ziaja mi nie leży... jest tyle ciekawych produktów na rynku... dokańczam zapasy Ziai :)

      Usuń
  3. Miałam tę maskę i nie wspominam jej dobrze. Koszmarnie mnie po niej wysypało 😐

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię markę Ziaja :) Szkoda że maseczka wypadłą słąbo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś uwielbiałam, teraz już nie tak bardzo...

      Usuń
  5. Lubię jak maseczka nawilża skórę. Szkoda, że ta tylko wygładziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety... jakoś mnie nie zachwyciło działanie...

      Usuń
  6. tej maseczki nie miałam, ale znam o tym zapachu kremy do rąk i pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę maseczkę w zapasach. Kiedyś lubiłam glinki Ziai, więc może na ten jeden raz nie wypadnie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze sie nie sprawdziła. Ja kiedyś stosowałam krem z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety... kiedyś prawie cała moja pielęgnacja to była Ziaja :)

      Usuń
  9. Za ziają nie przepadam... Cenię sobie jednak ich profesjonalny krem wokół oczy z ceramidami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Ziai sprawdzają mi się płyny do demakijażu :)

      Usuń
  10. Nie kojarzyłam jej, ale nie wydaje sie jakas super

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię maseczek z Ziaji:) no po prostu zapychają mnie te ich mazidła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z niektórymi ich kosmetykami miałam taki sam problem... :(

      Usuń
  12. Dawno nie uzywalam zadnej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować jakiejś, ale nie koniecznie tej...

      Usuń
  13. Lubię serię masło kakaowe z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ta maseczka nie podeszła, ale o całej serii czytałam sporo pozytywnych opinii :)

      Usuń
  14. Szkoda, że się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kosmetyki ziaja choć tej maski nie miałam. Szkoda że się nie sprawdziła bo z tego co pamiętam ta seria ma bardzo przyjemny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń