piątek, 25 października 2019

Organic Kitchen - Tender Touch - Delikatny, naturalny żel do higieny intymnej

Organic Kitchen - Tender Touch - Delikatny, naturalny żel do higieny intymnej

Żel do higieny intymnej Organic Kitchen, kupiłam w Lawednowej Szafie. Do jego zakupu zostałam trochę przymuszona, bo aby skorzystać z większej zniżki na całe zakupy, trzeba było zakupić conajmniej jeden produkt z tej marki.
Żel zamknięty był w wygodnym opakowaniu z pompką. Pompa działała bez zarzutu i wydobywała produkt do samego końca.
Konsystencja (jak sama nazwa wskazuje) żelowa, nieco gęstsza niż za zwyczaj spotykana w kosmetykach tego typu. Zapach bardzo przyjemny i orzeźwiający, wg. mnie lekko migdałowy.
Dobrze się pienił i oczyszczał, dawał uczucie odświeżenia. I wszystko było by fajnie, gdyby nie fakt że od czasu do czasu lekko podrażniał moją skórę. Było to trochę dziwne, bo producent chwalił się  zawartością ekstraktów z aloesu i rumianku. Co więcej produkt nie zawierał SLS, parabenów i silikonów. Wszystko wydawało się super, a podrażniał.
Sądzę, że dla osób które nie mają problemów z podrażnieniami mógłby się sprawdzić, u mnie wyszło średnio... A szkoda, bo pokładałam w nim spore nadzieje...

Skład:*
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Beatine, Sodium Chloride, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Chamomilla Recutita Flower Extract, Cucumis Sativus Fruit Extract, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Hesperis Sibirica Flower/Leaf/Stem Extract, Citric Acid, Benzyl Alcohol,Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Limonene.
* skład podawany na internecie odbiega od tego co miałam na opakowaniu

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
260 ml

Cena:
10,50

18 komentarzy:

  1. Lubię produkty do higieny intymnej, które zawierają rumianek i/lub aloes :) Szkoda, że u Ciebie nie do końca się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze u ciebie sie nie sprawdził. Wygląda interesująco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam nadzieję, że będzie to fajny naturalny żel, no ale...

      Usuń
  3. Ja mam swój jedyny żel i innym nie ufam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdził.Ja mam swój sprawdzony i jego trzymam się od lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. byłam ciekawa tej marki, ale nie do końca mi się sprawdziła...

      Usuń
  6. Mam już swój ulubiony płyn do higieny intymnej i nie eksperymentuję z innymi. Kiedyś próbowałam, ale skończyło się to uczuleniami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy żel. Ostatnio wybieram takie produkty z o wiele delikatniejszymi składami ( na przykład micelarny zel do higieny intymnej Bielendy lub Facelle aloesowy oraz z awokado w opakowaniu z pompką) 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. No szkoda, że się nie sprawdził. Nie znam, nie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz go widzę. Nie jesteś uczulona na rumianek lub aloes?

    OdpowiedzUsuń