sobota, 19 października 2019

Eco Laboratorie - Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy do skóry tłustej i problemowej


Żel upolowała podczas wyprzedaży w Tesco, chociaż asortyment był już mocno ograniczony, to udało mi się znaleźć kilka ciekawych kosmetyków, o czym wspominałam tutaj.
Żel zamknięty był w miękkiej tubce, stawianej na nakrętce. Taka forma nie do końca mi odpowiadała, bo wielokrotnie nabierałam żelu za dużo, przez co był on mało wydajny. Nie był też zbyt gęsty, co dodatkowo sprawiało, że wylewało się go sporo.
Pachniał delikatnie, nieco kwiatowo. Bardzo dobrze oczyszczał skórę z resztek makijażu. Nawet powiedziałabym, że za mocno, bo po jego zastosowaniu skóra twarzy była bardzo ściągnięta i lekko wysuszona.
Dla mojej mieszanej cery okazał się zbyt mocny, ale sądzę że dla cer tłustych sprawdzi się dobrze.

Skład:
Aqua, Organic Iris Extract, Mentha Peperita Extract, Cocamidopropyl Betaine, Calluna Vulgaris Extract, Decyl Glucoside, Glycerin, Xanthan Gum, Citrus Bergamia Oil, Perfume, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid

Ocena produktu:
Dobry

Pojemność:
150 ml

Cena:
13,49

12 komentarzy:

  1. Ja nigdzie nie widziałam takiego żelu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojej cery raczej też by był za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę owy produkt.
    Ja do oczyszczania twarzy uwielbiam żele na bazie aloesu bądź lawendy <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam cerę mieszaną i wolę jednak postawić na produkty nieco bardziej nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mógłby być za mocny i zbyt mało nawilżający dla Ciebie :)

      Usuń
  5. Ja również cera mieszana, wiec jeszcze musze przsmyslec zakup

    OdpowiedzUsuń