środa, 23 października 2019

Garnier - Mineral - Action Control - Antyperspirant 48h

Garnier - Mineral - Action Control - Antyperspirant 48h

Antyperspirant Garnier Mineral Action Control wpadł do mojego koszyka, podczas zakupów w Biedronce. Od bardzo dawna nie miałam tego rodzaju kosmetyku od Garniera, więc postanowiłam wrócić i sprawdzić jak się spisze u mnie tym razem.
Opakowanie wyglądało dość nietypowo i ciekawie, jednak nie dało się go postawić do góry dnem (zwłaszcza gdy kosmetyku jest już mało), co uważam za minus.
Zapach trochę kwiatowy, trochę słodki ale po zastosowaniu nie był mdły. Nie gryzł się z wodą toaletową czy perfumami.
Nie podrażniał, nie powodował przesuszenia skóry. Niestety pozostawiał plamy na czarnych ubraniach.
Dobrze chronił przed potem i nieprzyjemnym zapachem, jednak pod koniec dnia nie dawał mi już 100 % pewności. W porównaniu z moim ulubionym antyperspirantem Activelle od Oriflame, był trochę słabszy w działaniu.
Podsumowując, antyperspirant działał dobrze jednak nie jest aż tak dobry jak mój ulubieniec od Oriflame.

Skład:
Aqua/Water, Aluminum Chlorohydrate, PPG-15 Stearyl Ether, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-33, Parfum/Fragrance, Iodopropynyl Butylcarbamate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Dimethicone, Limonene, Zinc PCA, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal (F.I.L. C29319/3).

Ocena produktu:
Dobry

Pojemność:
50 ml
 
Cena:
8,99

14 komentarzy:

  1. Miałam wiele opakowań i to jeden z moich ulubionych antyperspirantów😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest dobry, jest łatwo dostępny i skuteczny więc pewnie jeszcze kiedyś sięgnę po niego :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fa chyba nie miałam nigdy, kuszą mnie ich kolorowe opakowania :)

      Usuń
  3. Ja podobnie jak przedmówca uwielbiam produkty Fa. Nie są drogie, a naprawdę długo trzymają jeśli chodzi o zapach i potliwość :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z moich ulubionych wariantów od Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie znam innych wariantów :) ten wpadł mi w ręce jako pierwszy :)

      Usuń
  5. nie stosuję drogeryjnych antyperspirantów, wybieram blokery DIY.

    OdpowiedzUsuń
  6. Testowałam; miłe wspomnienia! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń